Hüsker Dü - Land Speed Record (1981)


















Nostalji yapıp, en son nereedeyse 10 yıl önce beni üreten bedenlerle beraber bir tatile çıktım. Küçükkene gittiğim yerlere yine adım attım. Tekrar kendimi aradım oralarda. hiç bir şey değişmemiş gibi gözükse de, baya şey değişmişti aslında. İnsanlar ve herhangi her yerlere katılım gayet azdı ve bu ben dahil hepimizi üzdü. Krizsel durumlardan olduğunu söyleyen insancıklara da inanmakta zorlandım açıkçası. Artık koskoca bir Çeşme popüleriterliği vardı ve bu durum kaçınılmaz olmuştu. Yüzdüm, yüzdüm, yüzdüm. Amelevari bir yanığa sahip olucağımı düşünmüştüm yüzerken ama pek öyle olmadı aslında. Daha klasik bir yanış stilim oluştu. "Ve Kuşadası da bitmeye yakın olmuş kardeşim" demekten de kendimi alamıyordum doğrusu. Ki kim bitmeye yakın değildi ki sanki.. Çıplak bedenlere baktım, başka bakıcak bir şey olmadığı için. Sadece bakmakla yetindim, tıpkı 10 yıl öncesi gibi. Sevdiğim 2 gözlü, 2 kulaklı, burunlu hatta ağzı bile olan varlıklar yanımdaydı ama.. Yorgundum. Çok yorgun. Var gücümle hem de..
Hardcore'sal Punk bedenler bunu çıkardıkların da pek çok şeyin farkında ve pek çok şeyin farkında bile değillerdi. Yıllar geçti, biz büyüdük ve bazı şeyleri dinlemeye devam ettik. Onları koklamaya ve iç geçirmeye. Devam etmeye, yerimizden zıplamaya yakın olduk. Sonraları yine durulduk, yine oturduk üstlerine. Böyle devam edicekti herşey ve hepimiz farkındaydık. Herneyse..





Hüsker Dü - Land Speed Record (1981)
Label: New Alliance Records

All Tensed Up
Don't Try To Call
I'm Not Interested
Guns At My School
Push The Button
Gilligan's Island
Mtc
Don't Have A Life
Bricklayer
Tired Of Doing Things
You're Naive
Strange Week
Do The Bee
Big Sky
Ultracore
Let's Go Die
Data Control

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük