Orange Juice - Flesh Of My Flesh (Single) 1983

















İnsanlık ve insanlar hem hobim hem de fobim aslında. Bunu açıklaması ve anlaması çok zor olsa da, ben böyle iyi hissediyorum kendimi ve önemli olan da bu olsa gerek değil mi. Etrafımdakilerin değişimini iliklerim de hissettiğim şu dönem kendime düzen veremiyorum halen, bu da üzücü olan tarafı kendimce. Güç vermesi adına çocukluığumdan beri gerçekleştiğim CD alma eylemlerim bile itemiyor artık pek güç göstergemi. Takmamaya çalışmak: Güç isteyen bir şey. İnsanlardan çok hayatı ve günleri vurdumduymazlıkla kapatıyorum artık. Close yazısını bile göstermeden, gösteremeden. Ciddi anlam da çok hızlı ilerliyor zaman. Ve görüyorum ki boşa akan her zaman gibi ben de boşlatıyorum bana güç vereni. Düzeltemiyorsun bir türlü işte kardeşim, itiraf et artık. Yeter verdiğin bunca eziyet ve gam. Kulağımda Ulan Bator - Soeur Violence diyor 2. defa. Ne istediğimi bile kestiremiyorum. Ne istemediğimi iyi kestirdiğim gibi. Herneyse..

Blog iyice çoştu aslında son günlerde. Uzuun zamandır bu denli sık yeni konu açılmıyordu. Umutlandırıcı bir durum, seviniyorum. Bunlar dışında halen yorumlarınızı esirgemekte olduğunuzun da farkında olmalısınız artık sanırım. Blog dünyasında güç veren en büyük olgu yorum, güç alan en büyük olgu ise yorumsuzluktur. Her blog sahibi gibi bu konu hep iç kanatan hissedir. Gerçi ne desem bir işe yaramadığını bildiğim için bir şey demekte gelmiyor artık içimden. İndiren gidiyor blogdan, indiren gidiyor.. İsteyen bunu da indirsin, istemeyen de başka şeyleri indirmeye devam etsin. Şimdi gidiyorum. Sonra belki gelirim.
Photo: Öztürk Serengil




















Orange Juice - Flesh Of My Flesh (Single) 1983


Flesh Of My Flesh
Lord John White And The Bottleneck Train

1 Kişi Yaladı :

Adsız | 9 Ağustos 2011 22:39

seni anliyorum. guzel muziklerini bizimle paylastigin icin tesekkurler.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük