Hemi Behmoaras Dj Set @ Peyote - 11 Ağustos Salı "Modern Times"














Yine sabahı buldum. Aslında sabahlamayı seviyorum insan tamamiyle kendiyle olmuş oluyor bu süre içinde çevresindekilerin,tanıdıklarının çoğu uyuyor oluyor ve o an sen uyanıksın bir nevi diğer insanlarla iletişimin yok, daha özgür hissediyor kendisini insan kendini biraz da daha hüzünlü galiba bu özgürlük ve yalnızlığın getirdiği. Bu moddayken bu aralar genelde Change of Plans dinlemeyi tercih ediyorum, an itibari ile de en sevdiğim parçaları "Almost there" çalmakta. Bu saatte insanın kendisiyle kalmasıyla beraber, insan hayallerine ve yaptıklarına da fazlasıyla odaklanıyor; değer verdiklerine nasıl davrandığına, hayalleri için ne kadar çabaladığına ve çabasının ne kadar hakkını aldığına dair yorumlar yapıyor insan.

Gökyüzü siyahtan maviye geçiş sergilemeye başlayınca artık uykuya biraz yer ayırmayı düşünüyor insan.Son uğraştığı işleri de bitirip yatayım artık diyor. Yarın ne yaparım ne ederim diyor ve bir kaç saatlik uyku maratonuna başlıyor.

Kendi adıma bu hafta biraz bürokrasi ile uğraşacağım bir hafta ordan kağıt al buraya götür vs.. Onun dışında an itibariyle salı gününe girmiş olduğumuz için, bu gecenin benim için ayrı bir önemi de var: Her çaldığımda ayrı yerlere gittiğim ve huzur bulduğum pek sevdiğim Dj Set'im. Bürokratik işlemlerimle boğuştuktan sonra sadece bu hafta banttan yayınlanacak radyo programımın (B Yüzü) kayıtlarını tamamladıktan sonra pek ağır cd case imle beraber Peyote'nin yolunu tutacağım ,öncelikle yaklaşık 2 aydır oturamadığım terasında oturup hava alacağım orda çalan müzikle içimi huzurla dolduracağım ve zemin kata inip deck'in başına geçip Dj Setime başlıyacağım, her bastığım tuş, her çaldığım şarkı beni bürokrasiden, hayallerim için uğraşlarımdan ve karşılığını alamamamdan ve diğer üzüntülerimden beni uzaklaştıracak. Beni seslerin ve umutların diyarına götürecek ve içkinin dozu çok kaçmazsa bir sonraki güne çok daha güzel başlamamı sağlıyacak.

"21. Yüzyılın rock ve elektronik tabanlı özgün müzik türleri ve kökenleri üzerine bir deneme." diyerekten yola çıkarak şarkılarını seçeceğim Dj Set'te bir çoğunuzun yabancı olmadığı hatta pek aşina olduğu tarzlarda çalacağım: Shoegaze, Post Rock , Math Rock , Post Punk , Electronica vs.. Sizleri de Peyote zemin kattaki bu akşamki (salı) Dj setime beklerim.Artık kalan son işleri de bitirip ileri saatlerdeki bürokratik maraton için az da olsa enerji depolama zamanı.

İyi Dinlemeler !

1 Kişi Yaladı :

tibetkedisi | 13 Ağustos 2009 23:16

gayet güzel müzik... elizabeth fraser ablamı andırıyor... sevdim...

Yorum Gönder

.

.

Öpücük