The Sunday Reeds - Drowning In History (2009)


























Ramazan geldi, herkese bir şeyler oldu sanki. Dışarıda insan görmek çok zor artık. Oruç tutan evden dışarı adım atmak istemiyor. Malum sıcak ve oruç tutmanın verdiği istem dışı halsizlik yüzünden. Hele ki bu sefer toplam oruçlu kalma zamanı 15 saat iken, böyle olması da doğal tabii. Ben daha siftah yapamadım bu sene. Acaba her şeyden uzaklaştığım gibi, bu tür konulardan da mı uzaklaşıyordum diye kendime sormaya yeltelensemde, biliyorum ki apayrı boşluklardayım.. uğultu bolluğun da bir yaşam benimkisi. Cıvıltılar yüzlerce mil öte de, ben ise benliğimle baş başayım. Avuçlarım kanıyor.. Ya da hımm. Yok ya o kadar da kötü değilim artık sanırım ama.. kendimi kandırıyorum yine değil mi..

27 Nisan 2009 günü Avustralya topraklarından çıkan bu albüm, güzel bir albüm. Sıkmıyor, akıtıyor zamanı an ve an. Baya öncesi upload edip te, bir türlü atamadıklarımdan. Çok bilinen bir kumaş değil. Saten kayganlığında akıyorken yaşam, üst üstüne giydiğim kazakların etkisi bile daha bir başka oluyor. Gördüğün gibi çok anlatasım yok bugün. Belki de hiç olamıyacak artık. Belki de daha da bataklığa sarıcak.. belki de sayfalar dolusu yazılar gelicek, belki de yine bir ben olacağım.



The Sunday Reeds - Drowning In History (2009)

Label: Squirrel Records

Tracklist:

01 2000 & Something
02 Dead Inside
03 Wrong
04 Young Vandal
05 Picture of Defeat
06 Sitting with Camille Claudel
07 Walk Away
08 In Our Room
09 James Dean
10 Handgun to My Heart
11 Teenage Death Song
12 Show Me
13 Radio Blues

2 Kişi Yaladı :

Ligtv izLe | 28 Ağustos 2009 17:35

Güzel yazmışsın güzel :)

Vaykorus | 28 Ağustos 2009 19:31

Teşekkürler.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük