Bibio - Ambivalence Avenue (2009)

Evet.. Yepyeni yazarları kadroya dahil etmeye devam ediyorum. Bu sıralar sizin de farkında olduğunuz üzere belirgin bir hızlanma söz konusu ve bu beni mutlu ediyor. Ekim 2007'den beri faal olan Ychorus'un dönem dönem değişen kadro durumuna baktığımda, müzikal anlamda en tatmin edici ve en sağlam kadro olduğumuzu farkediyorum. Yine de paylaşım yapmak isteyenlere her daim kapımız açık olduğunu da belirtmek istiyorum. Bir şekilde bana ulaşmanız yeterli yada ychorus@windowslive.com adreside bu konu için 24 saat açık. Paylaşımlar arttıkça hayat daha bir güzel oluyor.. dayanma gücü veriyor.

Bundan sonra her yeni konu girdiğimde, çocukluğumuzdan beri TV'de gördüğümüz ve hatta bazılarını unuttuğumuz tiyatro sanatçılarının fotoğraflarını ekleyerek bir an olsun anmaya devam edeceğim. Pek çok çoğu son günlerini rezil rüsvan bir şekilde geçirmiş ve aramızdan ayrılmışken, onlara verdiğimiz değeri tekrar farketmenin güzel olucağını ve eski günleri yad edeceğimizi düşünüyorum. Misal geçenler de fotoğrafını eklediğim Mürüvvet Sim, son günlerini piyango bileti satarak geçirmiş, hayata tutunmaya çalışmış. Ama herkesi alıp götüren sağlık sorunlarından biri olan böbrek yetmezliğinden de hayata veda etmiş 1980 yılında. İlk oynadığı film1950 yılında çekilmiş. Hep geri planda olan güzelim sanatçının hakkında bir şey bulmakta çok kolay değil aslında. Herşeye ve herkese rağmen hayat devam ediyor sonuçta. Hepimiz onlarla büyüdük ama gönül istrerdi ki bir kere de olsun yanına gidip kanlı canlı görelim. "Görmek ne işe yarar ki" demeyin lütfen.. Bunu anlatmamın saçma olucağı gibi Biblo arşivinizi döşemeye yine kol kanat germekteyim. O değil de, bu kadar eski bir şeyi nasıl hatırladığımı bende bilemiyorum ama Adile Naşit öldüğünde akşam haberlerinde verilen görüntüler de, sevenlerince uğurlanırken ki görüntüyü hatırlıyorum. Çok küçüktüm ama yine de bazı şeyleri hatırlıyor olmam ve o ufacık halimle hayal meyal hatırladığım onca şey varken, bana bu beyini layık görmüş allaha da şükretmeden geçemiyeceğim. Ezber ve bir şeyleri akılda tutmak gibi küçüklüğümden beri var olan hobisel durumlarım var. Bu durumun bana büyük güç verdiğinden hiç şüphem yok tabii. Herneyse.. Ben bir kahvaltı yapayım, sonra gelirim.

Photo: Selim Naşit / Adile Naşit

Bibio Myspace

Warp Records





Bibio - Ambivalence Avenue (2009)

Label: Warp Records



Ambivalence Avenue
Jealous Of Roses
All The Flowers
Fire Ant
Haikuesque (When She Laughs)
Sugarette
Lovers' Carvings
Abrasion
S'vive
The Palm Of Your Wave
Cry ! Baby !
Dwrcan


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük