Machinefabriek + Stephen Vitiello - Box Music (2008)



Az önce aynaya baktım ki iyice ifadesizleşmiş suratım. Acıdan zevk duyan insanlar gibi hissetmeye başladım artık kendimi. Koca bir yalan bu. Zevk almıyorum, almamam lazım olduğunu biliyorum. O değil de yanağımda bir beze çıktı. Bir kaç aydır var ama bu sıralar acımaya başladı. Sigortasız olan ben para bayılıpbeni doğuran kadınla beraber gideyim diyorum o ilaç kokan binaya. Umarım önemli bir şey değildir ki daha bir bok yapamadım biraz daha zamanım olmalı. Yine de müzik inanılmaz derecede motive ediyor hepimizi. Çiçekler, böcekler, kırlar, kuzular, deniz, kum, güneş, çıplak insanlar, mayolar, mayosuzlar, arabayla gezenler, güneş gözlükleri, ego tatmini, öylece bakma ve yüzme sonrası acıkmak. Bı sıcak günlerde daha hiç birini tadamadım, göremedim. Bir yapayım diyorum ama içimde ki o pis şey beni geri çekip eve bağlıyor. Elimden tutupta sürükleyicek insan var mı diye şöyle bir düşündüm birden şimdi. Hepimiz ayrı bir alemiz sanırım. Sorunlar hiç bitmediği için koltuğumuza öylece yayılıyor ve aptal TV dünyasına bile bakasımız geliyor. Tam komediyiz hepimizde. Sahne değiliz sadece, biz bizeyiz, siz sizeyiz. Bir ara toplaşalım da hep beraber çimlerde yuvarlanalım ha. Ne dersiniz ? Ayrıca tarihi kesinleşmeyen ama bayram sonrası olabilicek olan bir Ychorus buluşması düzenlemeyi planlıyorum. İstanbul olucak tabii, çoğunuz orada olduğu ve bu tarafa gelemiyeceğiniz için. Gelişmeleri buradan duyurucam yine. Apayrıca fikir, görüş ve küfürlerinizi halen bekliyor olacağım. Aderim yine aynısı, marketin ta karşısı: ychorus@windowslive.com
Eşcinsellerin rahatça evlenebilmesiyle ünlü ülke Hollanda'nın Ambient adamı Machinefabriek ve 5 Kasım 1964 doğumlu New York'lu müzikçi Stephen Vitiello geçen sene birleşip bu albümü bastılar ama ben anca yayınlayabiliyorum. Malum o kadar çok şey var ki paylaşılıcak.. sıra gelmiyor anacım. 2008 yılında 17 farklı albüme imza atan Machinefabriek, ne denli üretken ve müziğini sunmayı seven, heyecandan geberen bir insan olduğunu da anlamak zor değil. Albümün
mastering görevini üstlenen Giuseppe Ielasi ise bu tür işlerin yakında takipçisi olmakla beraber Experimental/Noise/Ambient kategorisin de kayıtlar yapan bir müzisyen. 6 Haziran 2008 tarihinde bu albümü piyasa süren A.B.D. yerleşimli label 12k, aylar öncesi Ychorus'da bir albümünü paylaştığım Underground isimlerden biri olan Brooklyn'li Kenneth Kirschner beylerin 2003 çıkışlı September 19, 1998 Et Al. adlı albümünü basan ve genel anlamda bayaa Underground projeleri el üstünde tutan bir label görevini başarıyla sürdürmektedir 1997 yılından beri. E yeter yani, hadi görelim birbirimizi.
Yazı ayarı fon: İlhan İrem - Toz Pembe/Progressive Çocuk Şarkıları






















Machinefabriek + Stephen Vitiello - Box Music (2008)
Label: 12k


1. Bells, Book, Tin Foil, Buttons (11:09)
2. Crackle Box, Thumb Piano (12:48)
3. Field Recordings, Rocks, Speakers (9:06)
4. Broken Record, Cassettes (8:46)
5. Chocolate Sprinkles, Tape, Egg Cutter, Rice, Plastic Bag (9:02)

3 Kişi Yaladı :

Unknown | 7 Ağustos 2009 21:54

Mutlaka buluşun diyorum, her ne kadar gelemeyecek olsam da...

mont bere | 9 Ağustos 2009 00:12

İzmir'in de çimleri güzel.denizi kız kızı deniz.

,
bere

music | 19 Ağustos 2009 22:07

Thank you very much for this information.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük