Arto Lindsay - Salt (2004)

















Arşivlerinizi düzmeye devam edelim daha sıkça. İlgi alaka sizden, paylaşımlar benden. Ayrıca 3. yıldır halen denize gidemediğimi kendime hatırtlatmak istiyorum burdan okudukça. Bu sene şahsımca adam akıllı bir festival yada konser haberi duyamadığım için İstanbul taraflarına da denk düşüremedim bedenimi. Herhalde anca M83 konseri paklardı beni ama sadece onun içinde gelmek istemedim. Herneyse.. beklemeye devam edicem beklediklerimi.





















Tracklist :
1. Habite em mim
2. Kamo (Dark stripe)
3. Personagem
4. Twins
5. Into shade
6. Jardim de alma
7. De lama lâmina
8. Combustivel
9. Make that sound
10. Salt


2 Kişi Yaladı :

air guitarist | 4 Ağustos 2009 14:46

gelseydin beraber izleyebilirdik ve zıplayabilirdik m83'de.. heh..

Vaykorus | 4 Ağustos 2009 23:03

Hava atma : )

Yorum Gönder

.

.

Öpücük