Inca Ore & Secret Abuse - Bored Fortress Split 7'' (2008)



























Geçenlerde aklıma gelenleri yutmaya başlatmıştı. Üstüne su içmeye bile gerek duyduramıyordu o. Örttüm üstüme yorganımı ve başladım söylenmeye; "Hangisi beni duyuyordu acaba" diye. Orada kaldım bir süre. Sonra da yanına geldim, hani sen farketmeyesin diye çıkarıp bıraktım bir kenara nalınlarımı ve arı mayalı silgi kokan kalem çantamı.. İpeksi kumaşlara sarmalıydın beni boydan boya ama bilemedin, edemedin. Boşver. Hadi gel artık. Şişirilmeyi beklediğim toplarım gibiydi yaşam ve sen halen hiç bilmediğim bir yerde uyarılmayı bekliyordun oysa ki. Görücektim oralarda silüetini ve akıcaktım ayak tırnaklarına. Belki de, belki de..


Inca Ore & Secret Abuse - Bored Fortress Split 7'' (2008)

Label: Not Not Fun Records

Limited Edition Album


Inca Ore - Aztlan At 4 Altitudes
Secret Abuse - I Stole A Gun That Sings With Joy
Secret Abuse - Rib Of His God




0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük