Yen Pox & Troum - Mnemonic Induction (Malignant Records, 2002)




Genzimi yakan sen misin ? Ya, midem de oturan ? Burun deliklerim de hissediyorum var oluşunu ve bu beni sarhoş ediyor. Hem de hiç ayıltmadan.

Okşuyorum merdivenlerden akan süzgecimi. Nasıl bir ben varmış, tekrar farkediyorum. Okuyorum tüm geçmişimi ve geleceğimi. Gayet iyi biliyorum artık içime geri gelmiyeceğini. Cam gibi görüyorum seni. Pencerelerime vurduğun kilitleri de görüyorum bir bir. İstediğin gibi hepsi değil mi.. Küflenmeye yüz tutmuş bedenim gibi. Berrak ve kupkuru olan kipriklerindeyim adeta. Bir o kadar yakın, bir o kadar keskin bakışlarımın ardına gizlenmeden göğsünü geren grilik. Sana diyorum!
Duymuyormusun artık beni.. Duymuyorum artık ben de seni..



Tepkisizliğimin için de yatan yüce dokunulamayana..






Yen Pox & Troum - Mnemonic Induction (2002)


Label: Malignant Records


Tracklist:

1
Untitled 15:27
2
Untitled 12:42
3
Untitled 15:38
4
Untitled 17:32



1 Kişi Yaladı :

pecuchet | 28 Ocak 2010 02:40

Kesinlikle...

Yorum Gönder

.

.

Öpücük