Erik Enocksson - Man Tänker Sitt (2009)




O gün, yalnızlığımın kökünü farketmiştim ve bir üst tabakamın hayalsizliğiyle yürümeye devam etmiştim. Bir tek benmiydim o halle baş başa kapışan, yoksa kendimmiydim zavıllıya dönüştüren. Hiç birini bilemiyor ve kendime yedirmeye devam ediyordum. Herşeyi parmaklarımla seviştiriyordum. Duvarları, demir parmaklıkları, ağaçları, taşıtları, ayakkabıları, tişörtleri, merdivenleri, mermerleri, tekerlekleri, sobaları, sopaları, sopasızları, kağıttan gemileri, tuğladan kiremitleri, havasız balonları, yaprakları, saçlarımı.. ben gibi görünen ve görünmeyen herşeyi. Dokunuyor, dokunuyordum sadece. Dokunmanın verdiği doğal hissiyatı sanırım kendimle özdeşleştiriyor ve bu dudaklarımı gerginleştiriyor, kötü şeyler düşünmemi engelliyor, dikkatimi de dağıtıyordu..
"Arkadaşlarım" dediğim herkes başka, başka mekan ve insan değişimleriyle birlikte, dişlerini de göstermeyi ihmal etmiyor, ileriye yönelik hayalist beyinlerini daha da bir pembeleştiriyorlardı. Ben değildim bunları isteyen ve başka bir bendim aslında dışımda görünenden.. Kimin umrundaydı ki bu. Ya da neden umurlarında olsunlardı. Hepsi büyük HEDEFLER içinde, ben ise her zaman ki hedefsizliğimin göletinde girdapla sevişen bir yabaniydim sadece.
Krem kadar yumuşatıcı, beyaz kadar bambaşkalaştırıcı.. Düşlerimin kapağını kaybettiren bütün güçsüzlüğümün nedenlerine ve tüm tesadüflerimin heyecanlı başlangıcına..



Erik Enocksson - Man Tänker Sitt (2009)
Label: Kning Disk
Tracklist:

Prologue: Somnio 1:57
I. Nox Egoque Soli 2:30
II. Non Lupi 2:28
Non Strigis 3:18
Haec Silva Odi 4:32
III. Nox Egoque Soli 2:14
IV Non Ursae 2:54
Finale: Ange, Nocte Nudapecta 4:10


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük