Múm- Summer Make Good (2004)


''Sorgunuzla eşleşen kayıt yok.''

Múm'un blog'ta bulunup bulunmadığını kontrol için yaptığım aratmada beni bir kez daha şaşırttı bu ibare.
Müziğin ABC'lerinden, İzlanda'nın demirbaşlarından, bir denizfenerinde kaydedilmiş, naif vokalli, bozuk akortlu, tempo dışı, buzlu, buruk masallar demeti. Üsküdar, yağmur sağanağı, çıldırmış deniz, karanlık gökyüzü, deniz fenerleri, Kızkulesi, sallanan motorlar, gıcırdayan botlarla (''Oh, How the Boat Drifts'') ruhunuzu yerden yere çalan bir doz aşımı...

Plağın içine düşülmüş bir not:
''FEAR blew somewhere in the faraway now, this fear that had gripped my breathing when I lay in bed at night. Watching the storm window. I just could not put down my telescope anymore and kept imagining my teeth breaking. I was having violent dreams where me and other kids would commit horrible acts and then run away in guilt. I needed to put down my telescope, so I walked down to the sea. My boots were full of fog. Lying on a rock I stuck my head in the cold water. From under the waves that kissed my shoulders, I could hear it's faint bells drifting closer. But would the summer make good for all of our sins?''


Ey bu satırları okuyan musikişinas, bu albümü ilk kez dinleyeceksen, seni kıskanıyorum.

BURADAN


4 Kişi Yaladı :

pecuchet | 26 Ocak 2010 17:37
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pecuchet | 26 Ocak 2010 17:37

"Ey bu satırları okuyan musikişinas, bu albümü ilk kez dinleyeceksen, seni kıskanıyorum."

bu satırı sevdim.

Vaykorus | 27 Ocak 2010 01:14

Ben de.

pecuchet | 28 Ocak 2010 02:38

"Ben de."

Bu satıra platonik duygular besledim<3 :):)

Yorum Gönder

.

.

Öpücük