Flaming Lips - Embryonic (2009)



90'lar boyunca üstüste çıkardıkları muhteşem albümlerden sonra, 2000'lerde ufak da olsa bir durulma dönemine giren sevgili Flaming Lips'nun, 2009'da sahalara bomba gibi döndüğü çalışmaları, Embryonic.. ilk dinleyişten itibaren gönüllerde taht kuran albüm, 2009'un da en iyileri arasında yer almaya aday..

http://www.sendspace.com/file/k3xvrl
edit: eveeeet.. insanın başını sert yüzeylere hızla çarpmasının muhtemel sonuçlarından biri olarak değerledirebilecek bir durum, sevgili Flaming Lips'in adını ısrarla Yo La Tengo olarak yazmama sebeb olmuştur.. fakat yazıdaki diğer değerlendirmeler doğrudur, yani onlar Flaming Lips'i düşünerek yazılmıştır.. zira Yo La Tengo 2000'lerde hiç durmamıştır.. bomba gibi devam etmiştir.. hala etmektedir.. yeni albümü de çok güzeldir.. herkesten özür diliyorum..

15 Kişi Yaladı :

Unknown | 31 Ekim 2009 05:17

The Yo La Tengo version is even better than the Flaming Lips one! Except, this is the Flaming Lips. Indie Rock FAIL.

allnighterkid | 31 Ekim 2009 13:16

this is flaming lips
dude
drink?

Adsız | 31 Ekim 2009 16:00

yo la tengo mu?

Adsız | 31 Ekim 2009 17:45

değil Yo La Tengo, Seni salak! Flaming Lips! Bu o kadar zor anlaşılır?

Adsız | 31 Ekim 2009 18:41
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Vaykorus | 31 Ekim 2009 19:28

Ağır konuşmalar.

Hatasız insanın olmadığına dair şarkı bile yapılmış. Ayıptır.

Çok ağır.

Adsız | 31 Ekim 2009 19:34

insanların bir anlık dalgınlık sonucu yanlış yazılmış bir isme, bu kadar hakaret dolu tepkiler göstermeleri, nasıl bir ruh durumunun ya da karakter halinin göstergesi acaba? :) yorumların bazılarının kim tarafından yapıldığı bile belli değil.. insanlar gerçek hayattaki ezikliklerinin üstesinden sanal ortamda geliyorlar sanırım.. zira bu arkadaşların gerçek hayatta, bir grubun adını bir anlığına da olsa yanlış söyleyen birine hakaret ederek cevap verecek cesaretlerinin olduğunu sanmıyorum.. ha zaten gerek de yok.. neyse.. :)

Vaykorus | 1 Kasım 2009 00:34

Adsız olaraktan bir sürü yorum gelmeye başladı son günler de.

Kimsiniz ey tekipçiler. Bilmek hakkımız değil mi.

: )

jarvis'in karısı | 3 Kasım 2009 20:17

Aa bu albümü indiricektim tam, teşekkürler :) Mutlu oldum görünce.

Adsız | 4 Kasım 2009 05:41

bir şey değil.. iyi dinlemeler.. :)

bir de yüzüme gözüme bulaştırmasaydım bloga koyarken daha iyi olacaktı.. :P

jarvis'in karısı | 4 Kasım 2009 12:23

Ahahahah boşver olur böyle şeyler. Albümü beğendim, uzun zamandır flaming lips dinlemiyordum, iyi oldu bu albüm. Bu arada last fmdeki ian is a gogoymuşsun sen yaa şimdi farkettim profiline bakınca.

Adsız | 5 Kasım 2009 00:34

evet oyum.. sen de dripdripdripmişsin.. :)


albüm çok güzel gerçekten, flaming lips'in uzun süredir çıkardıdğı en iyi albüm..

Umut | 7 Kasım 2009 22:03

çok güzel tatlar barındırıyor albüm gerçekten, harika kayıtlar.

jarvis'in karısı | 10 Kasım 2009 18:59

evet bence de çok çok iyi bir albüm. hahaha evet dripdripdripim ben :) ne güzel oldu burada karşılaşmamız, senden kıyıda kalmış süper post punk ve punk albümleri bekliyoruz, inciler dökülsün efendim.

Adsız | 11 Kasım 2009 12:59

evet iyi diyosun.. 2009 albümlerine ara verip, geçmişin gizli hazinelerine doğru akmam lazım bi ara.. birkaç punk klasiği yükliyim bloga, ilgi olursa devam ederiz..

Yorum Gönder

.

.

Öpücük