Ychorus Volume 53





















O kadar uzun zaman oldu ki bir Ychorus toplaması eklemeyeli. Bunda en büyük suç, beni yakından tanıyanların da bileceği gibi, şaka ötesi arızalar yapan bilgisayarım. En sonunda bir kaç gün öncesi format attırabildim bir bilgisayarcıya. Bundan önce götürdüğüm ve "üstüne soğuk su iç, yapılsa da 300-400 ytl gidecektir, satsan o para etmez zaten bu lap top, ilk sürüm bir lap top olduğu için parça bulmak çok zor, format atılabilmesi için parça lazım" diyen bilgisayarcıya da selamlarımı iletiyorum buradan. Siz siz olunuz, akıl akıldan üstün ya da el, elden üstündür laflarını aklınız da taşımayı ihmal etmeyin bir zahmet. Kısacası bunca şeyden uzak kalmamın sebeb-i nedeni ni anlatmış oldum. Gelelim esas konumuz olan, bakla'nın faydalarına.

Gayet güzel bir toplama yaptığımı düşünüyorum. Abartı olmayan bir Experimental hava, hemen hemen her şarkı da hissedilecek ki zaten Ychorus'un çıkış noktası Experimental olduğunu halen anlayamayanlar için birer kutu omo matik hediye ediyorum. Eğer hemen isterseniz, bu yanında ki toplama da hediye edilecektir. Şaka öte yana dursun, 4 farklı kapak çalışmasıyla, Ychorus Volume 53 bilgisayarınız da bulunsun. Klasör içindeler yine, evet.

Photo: Kürşat M. Aksu






















Dave Fischoff - Happy Birthday, Dear Norman
Tual - Tual
Magazine - The Book
William Fitzsimmons - Goodmorning
Julianna Barwick - The Highest
Maninkari - Quelque Part Dans L'inachevé
Le Mépris - Kodo
The Ecstasy Of Saint Theresa - Alpha Centauri
Michael Gira & Dan Matz -Stitches
Misty Roses -Jellypop Perky Jean
OOIOO - Agacim
Swans - Untitled
Swans - Picture Of Maryanne
Arthur & Yu - There Are Too Many Birds
Orquidea - Electrolabio
Mou, Lips! - Letter From Home (Remix)
Xmal Deutschland - 4
Oskar Hallbert - 3 (From The Stockholm Tape 2)


5 Kişi Yaladı :

arvadite | 16 Ekim 2009 14:17

kapaklar güzel.. ilk gözüme çarpan isim Julianna Barwick oldu.çarpıyor müziği.hemen indiriyor...

Vaykorus | 16 Ekim 2009 14:30

Yakında alıcak Ychorus'daki yerini, az kaldı.

Çarpıcı.

eat your parents | 16 Ekim 2009 16:36

oskar hallbert'a burada rastlamak ilginç oldu. iniyor an itibari ile

Vaykorus | 16 Ekim 2009 19:10

Çok öncesi atmıştım albümünü Ychorus'a. Bir bakasın Orçun : )

indiego | 17 Ekim 2009 01:33

+rep =)

Yorum Gönder

.

.

Öpücük