Muslimgauze - Uzi Mahmood 12'' (1998)







Son günler yada dönemde başıma gelen onlarca aksilik, olanaksızlıklık ve sırtımdan vuranlarca sabır sınırları zorladım. Durdum. Düşündüm. Yine durdum. Yine boşladım. İnandığım acaba benim sabrımı mı ölçüyordu yoksa pek çok aksiliği karşıma çıkararak, sevdiğim sandığım insanların çift taraflı olduğunu göstererek, yada iki yana ayrıldığımı kendime hissettirerek.. Neydi bunların cevabı ve halen neredeydim istediğim/umduğum yerde. Hiç bir şey umamıyordum aslında. Kendi vereceğim cevapların altında kalıyordum. Üstüne çıkıncada ukala.


Çıkar ilişkilerinden zedelenen bedenim, artık o gökkuşağını kabul etmiyordu ve bu benim sonum olamıyacak kadar esneme payı biçmiştim kafamdan. Geri gelemiyecektibazı şeyler ve istediğimden bile hoşnutsuz bir haldeydim. Terim hala sıcak, buharım üstünde. Otomatiğe bağlanamayan bir ben vardım karşılarında. Sussam da faydası yok, kalsamda..

Radikal islam yanlısı Bryn Jones, 17 Haziran 1961 anında Manchester taraflarında doğuverip, 14 January 1999 tarihinin 22:50'sinde ölüvermiştir. 1982-1998 arası müzik yapan bu önemli adamın peşinden ve hayalinden giden onlarca insan gibi bende (tekrar) bir el sallamak istedim. Öldüğünde 37 yaşında olan bu sahip, Bass Communion, Species of Fishes gibi projelere de dokunmuştur.Hava çok sıcaklaşmışken, yatağınızı Muslimgauze ile daha da sulandırabilirsiniz.



Muslimgauze - Uzi Mahmood 12'' (1998)


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük