Duy-uru





Çok sevgili Ychorus yazarları. En sevgili Ychorus yazarları. Biriciklerim..

Belli başlı sebeplerden dolayı haftalardır Ychorus'a adım atmayan ve benim yine eleme anlarımın baş çektiği şu dönemim de, ne yazık ki bu buselik makamında ki elveda yazısını hoş görünüz. Tüm paylaşımlarınız için çok teşekkür eder, arkadaşlığımızın baki kalmaısını yeğlerim. Yazar kadrosunda çok görünüpte göz boyamanın bir anlamı olmadığı gibi, sizleri de yormak istemedim. Söylemek istediklerinizi yada küfürlerinizi bekler, özürler dilerim. Öperim de.

Ve ayrıca şu msn zırvasında, ben selam etmedikçe aylarca el bile sallamayan beni tanıyanlar, etrafımda ki çıkarcı kişilikler, alçaklar, sürtükler, benciller, içi boş kovanlar ve değer verdiklerim.. Elveda.

Fon: Burzum - En Ring Til Aa Herske

5 Kişi Yaladı :

flagg | 10 Temmuz 2009 10:21

şakadır şaka. ya da gel bekleriz etilene.

emresamsa | 10 Temmuz 2009 10:40

Why, Why, Tell 'Em That Is Human Nature
Why, Why, Does He Do Me That Way

Vaykorus | 11 Temmuz 2009 22:41

Yanlış anlaşılma. Ben burdayım da...

Jamini | 13 Temmuz 2009 03:52

güzel bir blog bu,bir ton yeni şey keşfettim şimdiye kadar buradan.

hatta bunların arasında K's choice kendi yazdığım bloğa da (http://goodmusicbox.blogspot.com/2009/06/ks-choice-almost-happy.html) eklemiştim.

yeni bir heyecanla devam etmen diieğiyle

selamlar

Vaykorus | 13 Temmuz 2009 10:12

Teşekkürler.

Size de kolaylıklar diliyorum ve yeni heyecanlar.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük