Duy-uru 7


Herkese yeniden merhaba..


Yepyeni açmış olup anca 3 başlık girebildiğim "The Moon and The Melodies" adlı kişisel blogumu dondurmak zorunda kaldığım için tekrardan "Ychorus"a giriş yapmış bulunmaktayım..


İzmir/Ödemiş'den, İstanbul/Taksim'e göç planlarımın arifesinde, yoğun geçen/geçicek olan iş ve hayat temposuyla uzun yazı yazma durumlarım bir arada pek gidemeyeceği için diğer bazı yazarlarımız gibi sadece albüm eklemekle meşgul olabiliceğim.. O yüzden etiketlere daha çok dikkat etmenizi öneriyor, tekrardan ana yurdum olan "Ychorus"a geri dönmenin kıpırdaklığını yaşıyorum..

Bu arada.. Taksim civarında oturupta ev arkadaşı arayanları tanıyan "Ychorus" severler yada sevmeye çalışanlar.. Lütfen bana ulaşın ki baya zor durumdayım. Bir an önce İstanbul'da görüşmek adına.. Msn & mail için: gevende@hotmail.com
Her şey bir yana.. Geri döndüm be ahaali!
Dimdip Not: Fotodakini tanımıyorum : )

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük