Derin Esmer..


"mor ve ötesi" grubunda Vokal-Gitar görevini 1999 yılında çıkan "Bırak Zaman Aksın" albümünün kayıt aşamasından hemen sonra bırakan ve kişisel anlamda en sevdiğim "mor ve ötesi" üyesi olan "Derin Esmer", uzuuunca süredir yayınlıyacağı solo albümünde bulunucak 3 kısım güzelliği yenilenmiş offical web sitesinden yayınlama kararı alıp, 17 Aralık 2008 günü sessiz sedasız paylaşmıştır ki bu çok önemli bir şeydir bazılarımız için..


Zaman kaybetmenin anlamı olmadığı gibi, dinlemenize engel olamıyacak olan sitesinin adresinide hemen vermek istiyorum ben.. 17 Aralık gününden beri haberim olan bu durumu anca haber vermenin üzüntüsü içindeyim de ayrıca. Haydi bakalım. Yorumları bekliyorum..


1 Kişi Yaladı :

laptü | 27 Aralık 2008 23:30

ah bunun senin için taşıdığı "derin" anlamları tahmin edebiliyorum. bana da bırak zaman aksın taktırdı şu anda.. ve hala özgür ruhlara dair yalanlarla besleniyorum...

Yorum Gönder

.

.

Öpücük