Meczup - Meczup (2008)





"Cihan Gülbudak" adlı tanımadığım bu varlık "Meczup" adını verdiği "Experimental" projesine yüklediği değerlerin birleşimi olan debut demosunu geçtiğimiz günlerde kendisinin Ychorus Myspace adresimize gönderdiği download linkiyle keşfetmiş oldum. Açıkçası beni çok etikileyen ve bizim topraklardan çıkan bu arkadaşın Myspace sayfasına baktığımda ilgilendiğim Tim Hecker, Aidan Baker, Pamelia Krustin, Nadja, Menace Ruine, Godspeed You! Black Emperor, John Zorn, Şevket Akıncı, İlhan Mimaroğlu gibi isimlerede toplist'inde rastlayıp gülümsedim. İstanbul'dan çıkan bu güzelim oluşuma kulak ve şans vermenizi öneriyorum. İşine sadık ve titizlik anlayışını umarım farkedersiniz.. Size ve "Meczup" olayına güveniyorum. Özellikle albüm kapanışı leziz.. Diğer kayıtlar ve tüm albümde öyle hatta.. Aslında çok konuşucak çok şey var kayıtlara dair ama...


Not: Demonun kapağını bulamadığım ve sanırım yok olduğunuda umarak bu üstteki fotoya ufacık bir değişiklik yapıp ekledim. Bilginiz olsun istedim.





Meczup - Meczup (2008)

Intro
Enter Chaos
Bite One's Nails
Mental Pain
Thumbnail
Nail Scissors
Ongles Coupes
The Valley Of Unrest
Bog Trotter
Lime A Ongles


1 Kişi Yaladı :

zıtlık şeytanı | 28 Aralık 2008 16:39

Albümün tamamı "intro" isimli ilk parçadaki birkaç tırnak çıtırtısının işlenmesi ve kontrollü olarak deforme edilmesiyle elde edilmiştir. Bu denli gereksiz seslerden böyle bir çalışma elde etmek hem botonumsu bir eleştiri hem de kulakların hiç alışık olmadığı mikrokozmoslar yaratmak düşüncesiyle ortaya çıktı.

Kulaklara sağlık...

Yorum Gönder

.

.

Öpücük