Bugünlerde neler dinliyorum ki ben..


Cidden uzun zaman oldu.. Lastfm hesaplarımızı artık blogda eklenti olarak göstermek yerine "Bugünlerde Neler Dinliyorum" adlı başlık açmayalı. Bilgisayardan müzik dinlemek yerine, müzik seti ve mp3 playerı tercih ediyorum her zaman. Açtım konuyu.. yazıyorum aklıma gelenleri.
A Journey Down The Well
Saint Etienne
Fugazi
Ayşe Tütüncü
Frank Black
Einstürzende Neubauten
Dar Alanda Kısa Paslaşmalar (Soundtrack/Fahir Atakoğlu)
Slint
Artery
Hayvanlar Alemi
This Heat
Alternative TV
Önder Foçan
Bliss
Henrik Jose
Mezcup
Ezginin Günlüğü
Buzzcocks
Wire
Nekropsi
Frank Zappa
Explosions In The Sky
Replikas
Jane's Addiction
Horchata
The Faded Flower
Zorkie Twins
I Create Soundscapes
Swell
The Astronauts
The Sound
The Gist
Public Image Limited
Smog
Pylon
Hood
Suicide
Boris
Beef
Lodos
Cocteau Twins
Elbette doyumsuz bir insan olduğum için aklıma gelmeyen bir sürü isimide son günlerde tüketiyorum.. Artık her hafta düzenli Cuma günleri yapmayı planlıyorum bu tür listeleri.. Sayısı da hiç belli olmıycaktır. Bazen 2 isim bazen 30 isim.. Sizlerde listenizi paylaşabilir yada tavsiye edebilirsiniz. Liste hazırlayıp gönderenlerin listeleri blogda bir başlık altında yayınlanıcaktır. İyi keşif ve dinlemeler..

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük