Gonzales - Solo Piano


Kanadalı "on parmağında on marifet olan" bir müzisyen Gonzales.. genelde hip-hop albümleri yapıyor fakat aynı zamanda piyano falan da çalabilen süper bi abi kendisi.. bu da adı üstünde, Gonzales'in minimal solo piyano kompozisyonlarından -16 adet- oluşan albümü "Solo Piano".. sakinleştirici bir albüm, çok hoş "sofistike" bir havası var ayrıyetten.. çok çok ince bir melankoli tadı da gelebiliyor arada fakat Gonzales'in bu parçaları çalarken piyanonun her bir tuşuna dokunuşundan çok büyük bir keyif aldığı öyle belli oluyor ki, dolayısıyla ben de genelde keyiflenerek dinliyorum.. "benim ne zaman bir piyanom olacak bea?" diye iç geçirip dalarak ve de..
Erik Satie sevenler buna bi göz atsa iyi olur derim..

DWNLD

2 Kişi Yaladı :

Cocteau Twins | 18 Eylül 2009 00:43

Pek leziz bir albüm, iyi geldi çok.

Sağolasın..

air guitarist | 18 Eylül 2009 23:23

gelir valla.. afiyet olsun..

Yorum Gönder

.

.

Öpücük