Вася Ложкин рокындроль бэнд

Folk-punk diye bir tür var mıdır bilmiyorum. Varsa bile bahsetmek istediğim grubu anlatmaya yetmiyor. Kendileri de “Hadi ska çalalım” diye yola çıkmışlar, ama ortaya çıkan sonuç ska değil. Onları ilk duyduğum andan itibaren ünlü finlandiyalı punk-cover grubu Leningrad Cowboys’ a benzetiyorum. Onlar kadar punk enerjisi ile dolular, kalabalık ve güçlüler. Ama pek çoklarından daha yaratıcı, daha alaycılar. Hepsinden önemlisi enstrümanlarda belli bir müzikal tınıyı koruyup punk çiğliğini yansıtabiliyorlar. 8 kişilik bir grup olmalarına rağmen her biri fırsat buldukça varlığını hissettiriyor. Вася Ложкин рокындроль бэнд (Vasya Lojkin Rock’n Roll Band) her nekadar solistinin adıyla hatırlansa da, her ne kadar elemanlarlar konserden konsere, kayıttan kayıda daçalarından, kulübelerinden, köylerinden ve bilimum şehir deliklerinden çıkarak toplansalar da, bir araya geldiklerinde on kaplan gücündeler.


İzlemeniz gereken site http://www.lozhkinband.ru/ Burada, kendi tasarımları uçuk kaçık konser afişlerinden TV de yayınlanan ropörtajlarına, fotoğraflardan grubun tüm albüm kayıtlarına ulaşmak mümkün. Yahu bizi ne uğraştırıyorsun dediğinizi duyar gibiyim ama herbir şarkıyı ayrı ayrı indirebilirsiniz bile. Yukarıda kapağını görmekte olduğunuz albüm tarafımdan şiddetle tavsiye edilmektir. Müzik evrenseldir ama Rusça anlamakta güçlük çekeceğiniz kesin. Benim anlayabildiğim “Vodka” adlı parçada sanmayın ki “İçelim güzelleşelim” muhabbeti var, tahmin edebileceğiniz üzere Rus toplumundaki aşırı içki tüketimini eleştiriyorlar. Aynen şöyle diyor: “Bakkaldan Vodka aldım. Şişeyi içtim ve hemen öldüm. Artık morgda dinleniyorum. Vs.Vs.”

Herkese bol bol lay lay lom, hoppidi hoppidi fan fini fin fon müzik dolu günler diliyorum.

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük