Merzbow & The Haters & AMK - Sniper (1993)





Çınar ağacı gölgesin de öylecesine oturmak gibi olmalıydı bayram sabahları. Ama bu sefer ters yöne sapmıştı düşüncelerim. Saatlerce oturdum odam da, saatlerce.. Dışarıdan gelen, çocukların çok şen olamayan sesleri ve neden patlattıklarını bile bilemedikleri, her bayram moda haline çoktan gelmiş torpilleri, füzeleri, çat patları, kız kaçıranları, mantar tabancaları ve vazgeçilemez plastik bebeklerinin boya küpü saç ve makyajlarıyla hazır da bekliyordı. Zaten patlama sesleri olmasa hangimiz hatırlayacak ki bayram geldiğini değil mi.. Kasabalarda böyle olduğu kesin. Uzun yıllar öncesi mecbureyetten yaptığım bir şeyi yaptım bu bayram sabahı. O kadar uzun zaman olmuş ki garip hissettim. Her bayram sabahı kalkılır, dede, baba, oğul olarak soluğu camii de bayram namazın da alırdık. Zaten camii ye sene de 2 defa giren baba-oğul olaraktan, bir şey kaybettiğimiz söylenemez ama alışkanlık işte, insan yine de garip hissediyor kendini. Ve o çok sevdiğim mazarlığa da giderdik namaz sonrası. Ve ben yine hiç çıkmak istemezdim oradan.. Apayrı bir dünya, evet. Huzur dan öte bir sessizlik ve gerçeklerin elle dokunulur, gözle görülür hissiyatı. Hissiyatzılığımın zirvesin de bile hissedeceğim, hissiyat okyanusu adeta. .

Derken bayram da bitiyor diyordum ki hastalandığımı, halsiz bedenimin bana yaptığı en gerçek oyunuyla anlamış oldum. Dün hiç dışarı çıkamadım ki gelicem deyip te, gelmeyen yine o insanları düşünmek bile halı motiflerin de dalıp gitmeme mani olamıyordu. Daha umarsız ve gaddarlaştığımı düşünmeden edemiyorum ama iki parçaya da bölündüğümü hissediyorum.

Photo: Erkin Gören http://www.erkingoren.com/


























Merzbow & The Haters & AMK - Sniper (1993)

Label: Banned Production


Tracklisting:

A1
Merzbow
Cop...Nihil
A2
Haters, The
Building Empty
A3
AMK
Chaak 2
B
Merzbow / Haters, The / AMK
Sniper

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük