Ychorus Volume 56




Evet. Ychorus tarihinde bir 2. gerçekleşiyor ve geçen hafta yayınladığım Ychorus Volume serisinin 57. ayağından sonra, yanlış hesaplamaya kurban giden 56. Ychorus Volume toplamasını 1 hafta geç basmış bulunuyorum. Daha öncesi bir kez daha başıma gelmişti bu durum. Olsun, nostalji yapmış oldum bilmeden, güzel oluyor. Ayrıca bu toplama ile Indie hatta Post Rock kalıplarına yaptığım geri dönüş devam etmekte. Nostaljik ve ilk göz ağrılarımdan da bir şeyler ekleyip hem kendimi, hem de sizleri gülümsetmek istedim dinletirken.. Sevabına 56. ayakta sizlerle..

Kapak çalışmalarını geçen hafta olduğu gibi yine vazgeçemediğim yüce insan "Barış Malkoç" hazretlerinin sanat anlayışına bıraktım ve yine ortaya çıkan leziz gösterişe boynumu eğdim. "İstikbal göklerdedir" adlı 2 kısa kapak çalışması da, gül kokulu çeyiz klasörünün için de olduğunu belirtmek isterim. İndirmelisiniz !



Ychorus Vol. 56

Tracklist:

Hanne Hukkelberg - Midnight Sun Dream
Nico - A Secret Side
Nudge - War Song
Volcano Choir - Husks And Shell
K's Choice - Another Year
Marsen Jules - Golden
The Bridal Shop - Lend Me Your Heart
LSD And The Search For God - Starting Over
Caroline - Where's My Love
Swans - Blackmail
The Eaves - Top Drawer Man
The Picturesque Episodes - Clouds
ST -Storyteller
The Climb - Empty
Rivulets - If It Is
Throwing Muses - That's All You Wanted
Leo Abrahams - Love Unknown
Hakan Kurşun - Boğazın Üstünde
Angels Of Light - 14 Not Alone
Airiel - Liquid Paper
Circuts Des Yeux - He Came From Orion
Zuhal Olcay - Dünden Sonra Yarından Önce
Kesmeşeker - Herşey Yolunda Derken
The Moon Seven Times - Knock







4 Kişi Yaladı :

eat your parents | 2 Mart 2010 12:22

süper kapak

pecuchet | 2 Mart 2010 13:53

ychorus vol 56 iyidir.

Shifty | 3 Mart 2010 09:06

57'yi çok başarılı bulmuştum muhtemelen bu da öyledir

Vaykorus | 3 Mart 2010 11:35

57'ye göre biraz daha farklı oldu. Umarım beğenirsin Efe.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük