Josef Nadek - To Infect And Persist Vol. 1 (2010)



Fısıldayan sesindi kulağıma. Ağır kokun burnumu, tuzlu tenin dizimi yakıyordu. Emekleyişini izlediğim günlerin buğusu kaldı sadece odamda. Şuursuzluğumun arifesine gömdüm seni ve üzerini örtmemeyi ihmal etmedim. Sarı sıvında ki ateşin idim, sarı sıvımdaki kaynayan yaram.. Timsalimsin, oluşturduğun çıplaklığında ki.

Tüylerindeki çaresizliğe baktım.. sadece baktım. Bakmamla, yitirdiğim ekinlerimi hatırladım. Boy, boy olucaklardı oysa ki.. ve sen yine biçmeye devam edicektin, değil mi ? Arsızlığında ki gülüşünü kesmemi bekliyorsun yine, biliyorum. Baltamı bilemeye devam ettiğime dair, busesiz hıçkırığıma..

Fıttırdığımı sanma, iyi rol yaparım.. bilirsin.

Hatırla..


Josef Nadek - To Infect And Persist Vol. 1 (2010)

Tracklist:

01. Die Gegenfüßler tanzen
02. Coercion
03. The Sayers Of The Law
04. Yidhra Darwinism
05. Yog-Sothoth Is LSD
06. Dulce Et Decorum Est
07. Hymm
08. Josef Nadek And Monolyth & Cobalt
09. Repentance Of Midnight




İlerledikçe, baş ucu albümüm oldu. Sizin de neden olmasın. Kolay yutulan cinsten değil, kolay unutulan cinsten hiç değil..

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük