Kupka - Uyk La (2005)




Koca bir 5 yıl oldu Kupka'yı dinlemeye başlayalı ki, daha önceleri ismi The Mould idi. 3 Kişi harika anlar yaşattılar bana bunca zaman. Erkin Gören gitar, Berkan Tunçludemir bass, Cenk Akkaya'da davul çalıyordu grupta. Albüm kayıtlarına girildi, konserler verildi, oydu, buydu derken, hiç bir zaman canlı izleyemediğim ve yanıp tutuştuğumu bilen Kupka üyelerinden Cenk Akkaya gruptaki yerini boşluğa bıraktı.. İnanılmaz üzücü bir haberdi benim için ve halen de inanmakta zorlanırım. "Evet ! bu sefer yakaladım" dediğim ay gelmişti kara haber ve beni benden almıştı gerçekten..

Neyse.. Kupka yoluna 2 kişi devam etmekte. Artık grupta Davul yok ve daha melankolik, bazılarınız için rahatlatıcı, bazılarınız için de karşıtı bir hal aldılar. Konserlere daha bir sık çıkar oldular. Geçen aylarda gösterime giren "Kampüste Çıplak Ayaklar" filmine bu paylaştığım albümden 2 besteleriyle, soundtrack olayına katıldılar. 12. Yılını dolduran Kupka, bu saatten sonra neler yapıcağıda merak konum.

Bilgisayarınıza halen giremedilerse eğer, bu en iyi fırsat olucaktır diye düşünüyorum..


Offical Website: www.kupkaband.com (English / Türkçe)

Myspace: www.myspace.com/kupkaband




Kupka - Uyk La (2005)

Tracklist:

1. Kupka
2. Mekt-ul Hermione
3. Lai Pun Lal
4. Giriz Fe Me Chi
5. Ziyr Ed
6. Sala Kul Me Helis
7. Sisil
8. Reli Mehir


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük