I Hear Sirens - Jacket Weather - The Highwire Act - Split EP




Çok uzun zaman önce upload edilipte bir türlü bloga koyulamayan albümler serisine devam ediyorum.. Bu sene çıkan bu albüm 3 grubun birleşip yyaınladığı bir Split. "I Hear Sirens" ismini görünce heyecanımı tavan yapıp indirmeye koyuldum ama gel gelelim resmen kamyon çarpmışa döndüm.. 2 Sene geçmiş ama bizim güzellere birşey olmuş, lütfen severleri olarak toplanıp bir güzelcem pataklayalım istiyorum ki bunları kendilerine gelsinler.. Daha fazla yazasımda gelmedi şahsen yine aklıma gelince bu durum. Yinede indirmenizi tavsiye ediyorum tabii. 3 grubu birden tanımak için güzel bir oluşum.
"I Hear Sirens"e yeni başlıycaklar için eski kayıtlarını öneriyorum. İzmir - Ağrı arası gibi bir şey mi olmuşlar ne, tam çözmekte istemedim.







(2008)

I Hear Sirens - Jacket Weather - The Highwire Act - Split EP



0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük