Broken Robots - Broken Robots





Doğum günümü uyuyarak bitirdim neredeyse.. Gripsel halsizlik oluştu bedenim de bir güzelcem. Hiç bir şey de yapmadım(k) bugüne dair. Önemlimi ki bu durum.. bilemiyorum. Herneyse.
Underground Shoegaze projelerinden olan "Broken Robots" hala albüm çıkaramamış bir grup olmakla beraber Indie yönüde her zaman ki gibi araya sıkıştırılmış.. Geçen sene başları keşfetmiştim sanırım, yada daha öncesi.. Belki seveni çıkar diye ekleme talebinde bulunuyorum. Yakında Ychorus'da röpt. olaylarını görebilirsiniz efenim.. Debut albümleri yakında olduğunu dile getirdiler sitelerinden.







Damion Bridson (Vocals, Guitar)

Annie Parsons (Vocals, Piano, Guitar)

Mark Woodward (Vocals, Guitar)

Chris Eaves (Drums)

Ben Parsons (Bass Guitar)


8 Şarkıdan oluşan 2006 çıkışlı bu EP'yi, Shoegaze yoğunluğunu sevenlere armağan ediyorum.


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük