Jeff Buckley - Live At Sin-e



Gelmiş, geçebilmiş zaman diliminde Vokal yapmış olan insanları ele alırsak.. En! iyi Erkek Vokal tabir edebiliceğim insan Jeff Buckley'dir.. Ölümünün üstünde yıllaar geçmesine rağmen, annesi birkaç yılda bir best of niteliğindede olsa araya attırılmış, albümlerde bulunmayan kayıtlarıda koymayı ihmal etmediği albümlerin çıkmasına ön ayak oluyor.. 1993 yılında Sony Columbia etiketiyle piyasaya çıkan Live At Sin-e albümüde adından anlışıldığı üzere Live bir albüm. Konserin sonunda Van Morrison önünde eğilip, 10:02 dakikalık the Way Young Lovers Do şarkısına cover yapan Jeff Buckley, ne söylese severim lafını bile akıllara getirmeden bizleri büyülüyor.. Konseri 1993 Ağustos'unda New York/East Village kentinde verdiğide aklımızda bulunsun.

Müzisyen babası Tim Buckley gibi erken yaşta dünyadan ayrılmasının nedeni, sarhoş kafayla girdiği Missisipi nehrinde boğulmasıyla cevabı verilebilir, bilmeyenler için.Gerçi bilmeyeninde pek olduğunu sanmıyorum ama, yinede ben görevimi yerine getireyim istedim. Meşhur ve özel albümü Grace 1994'te yayınlanmadan önce, ele aldığımız Live At Sin-e Ep' sini yayınlayan Jeff Buckley önünde her zaman eğilmeye devam ediyorum.. Albümü orjinal Cd formatında eklediğimi yine ve yine eklemek istiyorum.


1. Mojo Pin
2. Eternal Life
3. Je n'en connais pas la fin" ("I Don't Know the End of It") (R. Asso M. Monnot)
4. The Way Young Lovers Do (Van Morrison)

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük