Migration - The Bird Ensemble

Arkadaşlar uzuun saatlerdir birşeyler eklemediğimin sebebini merak edenleriniz vardır diye düşünüyorum.

Sendspace hesabıma albüm yüklemek artık binbir dert oldu, çünki.. Türk Telekom sağolsun, bağlantıları 1 saatte bir kesip, geri yolladığı için sanırım, albüm yüklenmeden iptal oluyor herşey ve emin olunki bir albümü yüklemek 1 buçuk saatimi alıyor Sendspace hesabıma. O yüzden bağlantıların güzelleşmesini ümit ediyorum bir an önce, yoksa çekilmez bir hal aldı artık bu durum. Birşeyler ekleyemediğim için bende üzülüyorum ama, elden gelen bir şey yok. Eğer böyle devam ederse ki etmesin, internet cafelerden girip birşeyler yapmayı planlamaya başladım, yada saçmalıyormuyum bilmiyorum artık.

Hiiç keyfim olmadığı için ve BAYRAM dediğimiz bu günlerin normal tatil günlerinden hiç bir farkı olmadığı, anca uzun süredir göremediğimiz dost, arkadaş ve insanları görmemin şehvetine kapılmaya çalışıp, çokda kapılamadığım için.. Bu albümü eklerken bir şey yazmak inanın içimden gelemiyor.. Tek söyleyebiliceğim şey, benim gibi Explosions In the Sky ve Post Rock denilince duraksayan vatandaşlarımızı, mutlu mesut edicek cinsten bir albüm olduğunu belirtmek isterim.. Daha önceden yüklediğim için albümü, Sendspace hesabıma.. böyle bir güzellik çıktı şu an.

Nice hepbirlikte geçireceğimiz bayramlara inşallah, İYİ BAYRAMLAR. Sevgiler Ödemiş'den..

Download: Migration 2007

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük