Explosions In The Sky - The Earth Is Not A Cold Dead Place


(2003)
"First Breath After Coma"
"The Only Moment We Were Alone"
"Six Days at the Bottom of the Ocean"
"Memorial"
"Your Hand in Mine"

Nasıl başlasam bilemiyorum yılardır severek dinlediğim bir grup Explosions in the sky tanıtmam gerek albüm olarak The Earth Is Not A Cold Dead Place i ele alıyorum Öncelikle mükemmeliğindenmi bahsetsem yoksa Büyüleyici melodilerindenmi? O kadar çokşey varki . İlk olarak sizlerle paylaşmak istediğim her zamanki gibi favori parçam olan Memorial dır. Parçanın bendeki etkileri çok farklıdır . Dinler ken melodiler içerisinde kaybolup hayaler aleminde mükemmel duygular içerisinde kayboluyorum anlatılması güç etkileşimle başka bir alemde oluyorum neyseki parcaların Çoğunluğu uzun sürdüğü için başka bir güzelleşiyor tüm olumsuzluklardan sıyrılmış oluyorum. Anlatacak yazacan okadar çok şey varki sadece üç beş kelimeyle bunları sınırlıyorum gerisini sizlere bırakıyorum albümü dinlerken söylemek istediklerimi ama anlatamadıklarımı yaşayacagınızdan eminim sevgilerle.. Müzik bizimle olsun...

Not: Yazı Pasli Salincak beyler tarafından yazılmış, yanlışlıkla Cocteau Twins hesabıyla basılmıştır.


1 Kişi Yaladı :

1977 | 30 Eylül 2008 12:52

i can see explosions in the sky!!!

Yorum Gönder

.

.

Öpücük