Duy-uru 6


Yazar arkadaslara..



Çok, çok , çok üzgünüm ama.. sizlere davetiye gönderirken sanırım karşılıklı olarak hayaller kurmuştuk güzel paylaşımlar olucağına dair. Ama blogun gidişatı benim gibi takipçileride rahatsız etmişti ki bu istemediğim şeyi yaptırdı bana.. Saatler, günler, haftalar hatta aylardır bir şey yazmayan, ilgilenmeyen, ilgileniyormuş gibi gözüken, süs gibi yazarlar bölümünde ismi yazılırken "abicim bunlar neden çok az yazıyorda, siz uğraşıyorsunuz herşeyle - takipçiler neysede, neden yazarlar bile yorum yapmıyor bloga" gibi söylemleri benimle birlikte söyleyen onlarca insanada, kendimden bahaneler bulmaktanda oldukça gerginleşmiş ki bünyem.. blogu kapatma hatta kendi kendimi blogdan ayrıltma durumlara kadar gelmişken.. emin olun ki resmen içim kan ağlıyarak bazı arkadaşlarımın, dostlarımın, onlarca şeyi paylaştığım insanların yazarlıklarına son verdim..



Lütfen beni anlayışla karşılayın ama cidden gidişat çok kötüyken, ben ondan daha kötüydüm günlerdir. Belli etmemeye çalışmak bu güne kadarmış.. Hepinizden sonsuz özürler diliyorum ey güzel insanlar. Belkide Ychorus Fanzin olayından görüşürüz ha ? Hem orda sık sık yazmak gerekmicek sonuçta.. bir yazı 2-3 aya yeticek belkide..



Size kızamam hiç bir şekilde.. "neden yazmıyorsun arkadaşım" dememde çok kırıcı olucağını düşünerken böyle bir şeyi yapmak elbet benim için fazlaca zor oldu. Kendime bile inanamamışken..



Sizleri çok seviyorum güzel insanlar.. Tekrardan rastlaşmak adına..



.tolgA.

8 Kişi Yaladı :

tibetkedisi | 21 Eylül 2008 01:54

yerinde bir karar vermişsin... hayırlı olsun...

Adsız | 21 Eylül 2008 13:56

KARDEŞİM ŞU -DE'LERİ AYRI YAZMAYI ÖĞRENSENE, İNADINA MI YAPIYORSUN? İNSAN YAZI YAZDIĞI DİLE KARŞI BU KADAR SAYGISIZ OLUR MU?

Vaykorus | 21 Eylül 2008 14:30

Okumamak en güzeli o zaman ?.. güzel türkçemiz dersini çok mu seviyordun yoksa ? Yada yazıları çok mu önemsiyorsun..

İyi günler sana deniz..

1977 | 21 Eylül 2008 16:38

burası hikaye, şiir, vs. yazan bir blog değil yani bence burdaki yazarların önceliği müzik ve o yüzden böyle imla yanlışlarına fazla takılmamak gerek.

saygılarımla

bindokuzyüzyetmişyedi"de"...

Serkan Dogan | 21 Eylül 2008 17:51

Hayati/isi bilgisayar olmus bir insan(lar) olarak, "bir kelimeyi kisaltsamda parmaklarim daha az yorulsa" diye dusunurken; burasi gibi dilbilgisi, anlatim bozuklugu, imla gibi dertleri olmayan bir platformda bunlara takilmak cibanliktan baska bir is degildir bence. tmm? ltf. tsk!

bu olaya gelince tolga bence kendini fazla uzuyorsun. kimsenin alinip bozulacagini dusunmuyorum

Adsız | 21 Eylül 2008 22:17

de da lar ayrı olsa iyi olur ama olmassa şayet sorun değil, ben hala bu blogun okuru takipçisiyim bu karardan kaynaklı kimseye kırgın degilim dinledigim albumlerin altına yorumumu ilistiririm mütemadiyen, burayı seviyorum bunun dışındaki hiç bi şeyle ilgilenmiyorum, yeterli katkı sağlayamadığım için yazarlıktan çıkarılmış olmam da şahane bi davranıştı çünkü çok ufak bi arşive sahibim. evet herkese saygılar sevgiler.

Adsız | 28 Eylül 2008 17:43

üzülecek bir şey yok, yerinde bir karar olmuş. selam tolga, selam kalan sağlar..

Adsız | 28 Eylül 2008 22:18

k. ?

Yorum Gönder

.

.

Öpücük