Half Man Half Biscuits + The Real Impudence röpt.



Eveet.. İlk Röpt. olayını yaptım bile. İzmir çıkışlı "The Real Impudence"den Batu ile msn üzerinden yaptığım röportajı hiç düzeltme yapmadan, alfabetik ve benzeri hatalarlabirlikte direk ekledim.. Samimiyet fora.



( Cocteau Twins ): Selam Batu.. nasıl gidiyor hayat, her şey yolunda mı (gerçi kimin yolunda gidiyor ki) ?
cibindik:Selam Tolga,vallahi nasıl gitsin gayet dümdüz gidiyor. sen nasılsın işallah

( Cocteau Twins ): Bizler fena sayılmayız. Teşekkür eder 2. sorumuza geçmek istiyorum. Alternative/Punk projesi Düz Mantık'tan Bass çaldığın dışındaki, katkıda bulunduğun projelerden bahsedermisin birazcık.

cibindik: the real impudence adında bir projemiz var ozan adında bir arkadaşım ile. aslında ilk başlarda elektronik trip müziklerle gönül eğlendirmek için yapmıştım böyle birşeyler ama ozan gelince iş dah bir böyle klavye üstü işlere döndü samimi samimi şarkılar ediyoruz vallahi ne diyim, hehe

( Cocteau Twins ): Bizimde çok severek takip ettiğimiz The Real Impudence kayıtlarında ele aldığın Küçük İbo, Hepsi gibi popüler isimlere ek olarak bizi neler bekliyor zaman içinde ?

cibindik: bizimde genelde en çok sevdiğimiz unripe grape şarkımızın harikulade anonim vokali "sana aşkım minimun sana öfkem maksimum" gibi vokaller olucak yine tabii ki. eskiden çok kesip kırpıyordum ordan burdan ama yeni yaptığımız şeylerde daha çok tırt düzlemlerde kendi ürettiğimiz arka planlar olucak. her zamanki gibi saykedeli dünyasının gözdesi olan klasik gitar var. bazı küçük şeyler oynayınca çok farklı olabiliyor

( Cocteau Twins ): : ) Haarika..Merakla beklemekten başka 3. soruya geçiş yapalım.. Nedir sizi bunlara yapmaya iten ?

cibindik: genelde saçma nedenler oluyor. biraz sıkıntı birazda günlük normal takılmacanın getirdiği sıkıntı eşliğinde böyle şarkılar çıkıyor ortaya. aslında üretme emeğini gözardı edersek şarkı gibi de değiller çok farklı trafikteler. güldürürken kitleyen şarkı üretmeye çalışmak pek bir eğlenceli. : )

( Cocteau Twins ): Aslinda yaptığınız işi en popüler hale getiren zamanında hepimizin sırıtarak dinlediği Vitamin grubuna benzetebiliriz değil mi ? Ozan ilk defa sanırım bir projede yer alıyor ?

cibindik: evet ozanın ilk grubu denilebilir. düz mantığa vokal almak istemiştik ama istememişti,hehe. Vitamin benzerliğine gelirsek,onlarda doksanlı yılların saçmalıklarını şarkılara dökmüş olan harikulade bir grup. laf esprisi gibi kalıplar oluşturdular adeta. bu zamanlardada bu kategoriyi bizden başka şenlendiren grup olmadığı için popülerleşebiliyor. : ) bu mizahi müzik olayını her tarza aktarmak istediğimden doğdu aslında bu porce. önceden de yedek fanila vardı rap-hiphop-rnb grubumuz o da aynı tadlardaydı : )

( Cocteau Twins ): Elle tutabiliceğimiz bir CD basmayı planlıyormusunuz peki ? Tepkiler nasıl dinleyenlerden ?

cibindik: ilerisi için biraz daha ciddiyetli şeyler üretmeyi düşünüyoruz. yine aynı komik ifade bulunacak ama samimiyetsiz olmayacak bi biçimde daha enstümantal şeyler yapmayı istiyoruz. ilerde kesin bir cd düzenleriz özünde : )

( Cocteau Twins ): Fanzin'lere nasıl bakıyorsun. Yakın çevrende fanzinle ilgili insanlar var mı ? İzmir bu konuda ne kadar iyi ?

cibindik:izmirde kendimi bildim bileli bir fanzin işi döner,alınır,edilir. benimde bok kültürü fanzin adlı fanzinde sanırım bikaç birşeyim olucak. insanlar fanzin kültürünü biraz daha sevmeye çalışmalı ama bence. gerçi türkpank camiyası içinde baya fanzin üretiliyor. izmirde de antifaşist hardkorcu tayfası bu işlerle ilgileniyor daha çok. sizin de blogunuzda hardkor bölümü vardı değilmi efenim? : )

( Cocteau Twins ): Evet efenim.. Ychorus Hardcore yeni olmasına rağmen çok sağlam adımlarla ilerlemekte. Anti nickli arkadaşımız Hardcore güzelliğini gayet sıkı takip eden bir kişilik. Bayılıyorum ona.. Herneyse. İzmir'deki müzik piyasası hakkında düşüncelerini yansıtırmısın bize ?

cibindik: izmire düz mantık grubu açısından bakarsam hiçbirşey yok. punk rock çevresi rak müzik üreten nerdeyse kimse kalmadı eskiye göre. ama elektronik baabda baktığımda gayet güzel şeyler var. kahverengi karton ayı temiz no miracle vb. gruplar gayet harikulade. bizden daha dinlenebilir özellikte şeyler üretiyorlar doğal anlamda. saygım var,hehe

( Cocteau Twins ): Güzel kelimelerinin ardında yatan ulaşım adresinizide veriştirsen diyorum, tam olucak sanırım ki : )

cibindik: www.myspace.com/therealimpudence adlı internet adresinden şarkılarımızı dinleyebilirsiniz diyeyim o zaman efendim : )

( Cocteau Twins ): Efenim Ychorus için olan ilk röpt. olayını sizinle yapmaktan mutlu olduğumu söylemeliyim ki, bana Ychorus ve Bok Kültürü hakkında bir kaç laf edeseniz ?

cibindik:Ychorus blog internet üzerinde yurdumuz kapsamındaki en beğendiğim ve en harikulade blog olduğunu düşündüğüm bir blogdur. hehe,bundan daha edebi bir iltifat cümlesi yazamazdım. ama cidden bol bol yararlandığım bir yer. bol bol radyolarınza da giriyorum efendim biliyorsunuz. Bok kültürü fanzin ise benim gibi bir adet bukowski seveninin gayet sevebileceği hoş bir fanzin oluşumu. gayet beğeniyorum,10 veriyorum hehe

( Cocteau Twins ): Aah güzel sözleriniz bizi pek berhudar eyledi efenim.. Düz Mantık röptj. olayında görüşmek üzere.. Teşekkürlerimi de borç bilirim. Röpt. altına 1997 çıkışlı Half Man Half Biscuit - Back In The D.H.S.S. ve The Trumpton Riots EP'sinin toplamı olan albümü eklemeyi uygun buldum.. Tavsiyem.

cibindik: görüşmek üzre : ) ben teşekkür ediyorum




(1986 - 1987)

6 Kişi Yaladı :

arvadite | 26 Eylül 2008 15:20

dostum güzel röportaj olmuş devamı gelir umarız :)

Forever | 26 Eylül 2008 16:10

Mutlaka daha iyileride olcaktır :)

Adsız | 26 Eylül 2008 17:33

gayet keyifli bir röportaj. Bok Kültürü cephesinden sevgiler selamlar :)

Vaykorus | 26 Eylül 2008 18:19

Devamlar tam gaz gelicek inşallah dostum..

Evet, mutlaka daha iyi ve kötüleride olucaktır Mehmet : )

Teşekkür ediyorum Layne, bizden de oralar paso selam.

tibetkedisi | 27 Eylül 2008 12:50

samimi ve güzel bir röportaj, emeğinize sağlık...

Serkan Dogan | 29 Eylül 2008 00:02

harikulade. devamini bekleriz

Yorum Gönder

.

.

Öpücük