The Allstar Project - Berlengas Connection

Geçmişten koparıp, bir kaç kelime ekleyerek sizlerele paylaşmak istediğim duygularımı, zamanda tekrar tekrar yolculuk yaparak eşsiz bir şarkı eşliginde, yoğunlaşıyorum. Müziğin tüm titreşimlerini bedenimde hissederek yazmak istiyorum. Sizlere bu duruma uygun bir anımı anlatacağım. Geçen yıl haziran ayında İzmir'de gercekleşmiş olan Kafabindünya konserin de Bios barda yine onca insan toplanmıştık . Konser öncesi oldukca heycanlıydım ve klasik hastalıgım baş ağrısı yine başlamıştı dayanılacak bir ağrı değildi onca ilaç içtim ama hiç birisi etki etmemişti önce Replikas grubunun yan projesi "Reverie Falls On All" sahne almıştı ardından baş ağrım arttı beklenen an geldi ve Kafabidünya sahneye cıktı daha ilk şarkıda sahnenin en önlerine fırlayıp tüm baş agrımı unutum kendime gelmiştim. Müziğin beden üzerindeki etkilerini defalarca görmüş yaşamış biri olarak bu tür şarkılarla acılarımı dindirip tüm hüznü yok etmeyi ögrenmiştim. Şu an paylaşmış alduğum albümde umarım bir ilaç tadında olarak arşiv reçetelerimize eklenir. Sevgi ve mutluluk sizinle olsun.

01. abarbatathor
02. liberator
03. por um punhado de euros
04. connection

Download - Coming Soon
Download - Yakında

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük