Soul Whirling Somewhere – Pyewact EP (Projekt, 1997)




- Başlar -





- Şöyle bir etrafıma baktım da..Rutin bir şekil de her gün gördüğümüz, komşular, esnaflar, satıcılar, çocuklar, evler, ağaçlar, parklar, köşede ki yıkık duvar, o merdiven çatlağı, demir çubuk, kafesteki kuş, sokakta ki köpekler, panolar, afişler, kağıtlar ve daha nicesi.. Her şey yavaş yavaş, bir bir yok oluyor ve biz önce hüzünleniyor, sonra da herşeyi unutup, hayata ve yeniliklere de alışıp, devam edebiliyoruz. Ne garip..

- Evet de; ne olmuş yani ?

- Nasıl ?

- Ne olmuş diyorum ? Hayat, yüz yıllardır bu gidişatla sürmüş ve sürecek. Biri gider, biri gelir. Yenilenmek güzeldir. Boş şeyler bunlar düşünmek, sal gitsin.

- Hımm. Kaç yıllık arkadaşız  ama şu an anladım ki; aynı dili konuşmuyoruz artık ya da hiç konuşmamışız da;  ben yeni anlamışım. Yazık..

- Anlayamadım ne diyorsun ? 

- İşte bu dediğimi bile anlamıyorsun. Görüyorsun, her şeyimiz orta da.

- İyi de, bu karara, iki kelimem ile mi vardın ? Güldürme beni allah aşkına. Herneyse, az kaldı bak, şimdi okuldan çıkacak.

- Yok arkadaşım. Biz çok ayrı dünyaların ve ayrı rüyaların insanlarıymışız.

- Ne oluyor ya! Abarttın ama..

- Neyse, boşver. Konuşmaya bile halim yok artık. Konuyu uzatmanın da anlamı olmadığı gibi...

- Öff yaa! Vallaha sıkıldım ha! Daha şu çocuğu görüp, markete gidicez ve havada çok sıcak zaten, iyice baydım ha!

- Neyse abi, ben gidiyorum!

- Nereye yahu ?

- Her zaman gittiğim yerlerin birine. Bilmiyorum! Bir yere giderim işte. 

- Sapıttın yalnız, yeter artık! Ayrıca, halaev kirasını ödeyemedik. kaç gün geçti, bugün ödeyelim artık diyorum. Ne dersin ?

- Tamam. Al şu benim payıma düşeni. Zor durumda kalmayın benim yüzümden. Ben şimdi gidiyorum.

-Nereye oğlum ?

- Bilmem... Aysel'ler de kalırım bir süre. Sonra da, ev arayıp, birinin yanına çıkarım..

- Vallaha, iyice delirdin ha! Ben çok gerildim şu an , imdat diye bağırıcam yalnız ha!

- Yok abi, sen kasma ve bozma kendini hiç, benim yüzümden.. Böyle devam, her şey için teşekkürler.

- Olm! Terden yapış, yapış oldum bak! Ne desem ters anlıyorsun bugün. Dur bi ya! Anlayamıyorum!

( Bir süre sessizce bakıştılar)

-  Bak, herşey ama herşey için çok teşekkür ediyorum. Eşyalarımı alırım birkaç güne. Bu aydan sonra da, birini bulursunuz yanınıza, böylelikle de sorun hallolmuş olur. Ne demiştin; "biri gider, biri gelir" değil mi ? İyi ki vardın.. Kal sağlıcakla..

- Ne! ?

- Hoşçakal..

- .....

- .....

-  Eee, market ?

- ......

- ......




- Biter -


Limit Doldu / "limit has been reached"



Limited Download: 52

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük