Xiu Xiu/High Places split 7"

tracklist:
Oceanus(High Places)
Kitten Revolution(Xiu Xiu)



DOWNLOAD

not: rapidshare acayip bişey çıkarmış bu spliti sanırım sadece 10kişi indirebilecek elinizi çabuk tutun derim...





5 Kişi Yaladı :

Serkan Dogan | 2 Kasım 2008 20:06

rapidshare'e ucretsiz uye olarak bu sorun asilabiliyor neyse ki :)

1977 | 2 Kasım 2008 22:00

aa bunu bilmiyodum tamamdır üye olayım. ama böyle daha heycanlı değilmi? 10 şanslı kişi...

Şehirli Derviş | 3 Kasım 2008 10:13

Merhaba,benim blogda ki yorumun için teşekkür ederim.

Çok daha önce bu albümü edindim ama ilk günden bu yana Xiu Xiu ye hala ısınamadım.Sanırım aramızda sıra dağlar söz konusuyken olamayız biz birlikte ayrılmalıyız.

Vaykorus | 3 Kasım 2008 12:43

Bencede öyle heyecanlı Altay : )

"Şehirli Derviş".. Bloguna ben yapmıştım yorumu.. 8 Yazar var Ychorus'ta..

Bu albümüde ben eklememiş oluyorum böylelikle : )

Vaykorus | 3 Kasım 2008 13:15

Error'ü basmış bile link : )

Kim acaba o şanslı 10 kişi..

Yorum Gönder

.

.

Öpücük