Aidan Baker - Book Of Noods



~ Başladı ~


- Merhaba.. Kolay gelsin.

- Teşekkürler. Nasıl yardımcı olabilirim size ?

- Umut almak istiyorum ben. Elinizde ne kadar var, hepsini almak istiyorum ?

- Umut ? Anlamadım.. Uhu'mu demek istediniz, hani şu yapıştırmak için ?

- Yok, yok.. Umut almak istiyordum ben.

- Umut mu ? Hımmm.. Yeni çıkan bir defter markasımıdır bu Umut ?

- Umut istiyorum ben.. içimi kıpır kıpır yapanından..

- Aa evet, anladım şimdi. Banada lazım ondan bolca.. Ne yapabilirim sizin için ?

- Evlensenize benimle.. boy boy çocuklarımız olur. Olmadı.. evlenin benimle!

- Ama ben evliydim zaten.. Biraz geç kaldınız sanki. Hem... biz aynı cins değilmiyiz ? Öyle görünüyoruz baksananıza..

- O zaman.. o zaman, o zaman.. 1 kilo daha umut alayım ben. Saçlarımda aklar...

- İyi günler size.

- Sizede..
~ Bitti ~



(2008)


1 Love (7:59)
2 Survival (19:10)
3 Obsession (10:56)
4 Good & Evil (15:20)

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük