Duy-uru 2


Tekrardan bir Duy-uru ile zamanınızı alıcam, ama bir şeyler söylemeliyim.. Ne zamandır yazıcam, anca yazma gücü geldi.

Arada şöyle mailler alıyorum "Bende blogda yazmak istiyorum, arşivimi açmak istiyorum, yardım etmek istiyorum, bloga nasıl albüm yükleyebilirim" gibi mailler geliyor.. Durdum, düşündüm ki.. Bu tarz düşüncelere dalan ama bir türlü mail atamayan, "Benide neden alsınlar ki kadroya" gibi şeylerde düşünenler vardır belki.. O yüzden.. Ychorus, Ychorus Ambient, Ychorus Post Rock, Ychorus Post Punk, Ychorus Shoegaze, Ychorus Noise gibi diğer bloglarımızda dahil olmak üzere, katılmak isteyen arkadaşlara için bir çağrıda bulunmak istedim..


Bana; ychorus@windowslive.com adresinden ulaşabilirsiniz.. Merakla bekliyorum(z).


Bu arada.. yorumlarınızı lütfen esirgemeyin bizlerden.. Zaman ayırıpta, bize yorumlar atan arkadaşlara ve "Tumtur" sana çok teşekkürler ediyoruz : )


Beraber yol almak üzere.. Sevgiler..

3 Kişi Yaladı :

Lover Man | 13 Mayıs 2008 19:46

Ychorus hisselerini halka açıyor, evet.Artık sizlerin isteklerine daha iyi yanıt verebilmek, yapmak istedikerlinizi daha iyi anlayabilip sizin açınızdan bakabilmek için...

Hayırlı uğurlu olsun.

NOT: Yazı çalışılmıştır lütfen "sıktı" demeyinz =))

Vaykorus | 13 Mayıs 2008 19:59

Arayınız bizi, evet.. Numaramız ise şööyle; 0 900 900 10 10 numarasını tuşlayın.. sizleri teknede, şuh kahkahalar eşliğinde bekliyor olacağız : )

Rezil espirpirler sillesi: Van, tu tiri, foroo

Adsız | 15 Mayıs 2008 16:49

Blogumuz hızla gelişiyor ilk basladığımızda yalnız yola cıkmıstık seninle Cocteau Twins saatlerce günlerce ugraşmıştık ama şimdi gercekten emeğe karşılık kaliteli bir Ychorus blog olduk. ellerimize yüreğimize saglık . Yeni arkadaşları pek tanımıyorum ama onlarda eminimki Tolga kadar iyilerdir . Sevgilerle arkadaşlar yakında aranızda olacağım . Eskisi gibi yeni konular, yeni fikirlerle şimdilik benden bu kadar iyi kalın .. Pasli Salincak

Yorum Gönder

.

.

Öpücük