Ali Farka Touré


Missisippi Deltası'nın cazibeli tonlarına karşılık, Mali'nin içinden bize müziğini, gitarını işittiren African Blues üstadı Ali Farka Touré'nin elimde bulunan bazı şarkıları bunlar. üstad Ry Cooder ve üstad Toumani Diabaté ile de bazı kayıtlar mevcut zira olur da dinlemeyeniniz vardır, beğenir filan, bu iki adamla yaptığı albümleri edininiz derim ben.

Download Mediafire: Touré

3 Kişi Yaladı :

bahadır | 17 Mayıs 2008 20:45

mmmm blues. ilgilendiğim bir konu.:) ali farka touré önemli bir isim. özellikle sentez çalışmalarına bayılıyorum. iron & wine'ın son albümüne de etki etmiş bir isimdir. teşekkürler efem.:)

giz* | 17 Mayıs 2008 21:35

bak mesela ben bu ayrıntıyı bilmiyordum, daha da iyi oldu, zira biliyorsunuz ki iron and wine candir :))
ben tesekkür ederim, elimdekiler bu kadarcikti, artik bi dahakine daha cok :)

bahadır | 18 Mayıs 2008 23:00

iron & wine seviyorsun, burada daha önce upload ettiğim amandine isimli gruba baktın mı? mutlaka dinle, yorumları da beklerim.:)

Yorum Gönder

.

.

Öpücük