Javihyev - We Are Those Who Burn The Sky (Lo-Fi/Sci-Fi Records, 2009)



- Yukarı da diyorum, bir ay var.. Nasıl güzel, nasıl ahenkli..

- Hep yokmuydu ki ?

- Yukarı da diyorum, bir ay var.. Nasıl renkli, nasıl şehvetli..

- E hep vardı ki.

- Yukarı da diyorum, bir ay var.. Nasıl çeşitli, nasıl verimli..

- Ben hep vardı diyorum.

- Yukarı da diyorum, bir ay var.. Nasıl sesli, nasıl benimli..

- Ben de hep vardı ama sen neredeydin diyorum ?

- Yukarı da diyorum, bir ay var hani.. Nasıl kederli, nasıl..

- Nasıl ?

- Yukarı da diyorum, bir sen vardın hani.. bir de ben; içi hep sevinçli..

- Ee ?

- Yukarı da diyorum, bir ben varım artık.. bir de içimde ki koca kedi..

Javihyev - We Are Those Who Burn The Sky (Lo-Fi/Sci-Fi Records, 2009)

Tracklist:

1 The Death Of The Tesla Children 9:37
2 The Ethereal Slaughter Of The Yagua 11:48
3 Dance To Save The Unborn Legions 4:05
4 Deadly Apache Drawl 8:54
5 Traverse Through The Desert Valley Of Sandstone Hands 6:57
6 The Anthem Of The Surviving Scalped 17:22
7 Live At Godeagle Roos 8:17
8 Forgotten Clay Idol Heartbeat 6:05




0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük