Janitor - Richie (Entartete Musikk, 1999)





...kaba etimin ağırlığına karşılık soğukluğunu veren mermer, sırtımdan akan onca iri sıcak damlanın çatalıma yol almasıyla oluşan baskın duruma eş değer; buharlı nefeslerim.. Dizime dokundu(ğu)m her şeyden öncesi ve irkildiğimi hisseder oldu(ğu)m anın ötesi.. Yoruldum.. herşeyden o kadar çok yoruldum ki.. Yorgunum.. "sanki hiç bir daha geriye dönmiyeceksin gibi" dedi, yine o içimdeki ses. Seni bana, beni sana yaklaştırmadığı gibi, olursuzluğun çölün de yatan kaplan timsali(n)ydi gözlerin. Alaycı, kuşkulu ve huzursuz.. Yine beyazlara gömsen beni diyorum, ey geri dönüşünü beklediğim elle tutulamayanım, ey tüysüzlüğümden beri bir türlü gelemeyen şans öpücüğüm, ey susuzluğumun yagene sebebi, ey hiç bir şeyi gözümde bitirmeyen, istetmeyen ve hissettirmeyen gündüz düşlerim..

Nerdesin..
Janitor - Richie (Entartete Musikk, 1999)
Tracklist:

A1 Skinned Knees 10:23
A2 All That Is My Own 9:12 Lyrics By - Nico (3)
B1 Like An Angel 8:02
B2 Traktor 8:33
Limited edition of 800 copies LP.





0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük