A Second of June - The Inside Laws (2009)

Biliyorum bu bir sorun ya da değil ama uzun zamandır geçtim bir albümü, bir harf, bir noktalama işareti bile paylaşmamış olmanın getirdiği gerginlik ve üzüntü ancak tersi yapıldığında geçecektir. Bu sebeple uzun bir aradan sonra size A Second of June'u tavsiye edeyim dedim.

A Second of June, Strazburg'dan bir grup. Greg, Olivier, Elsa ve Josh isimli gençlerden oluşuyor. Bolca shoegaze öğeleri içeren ama kanımca shoegaze'in hakkını veremeden indie'ye kaymış bir topluluk. Bilen bilir, Strazburg Fransa'nın Almanya sınırına çok yakın konumda olan bir şehir ve tarih içinde sürekli sınırın bir Fransa bir Almanya tarafına geçmiştir. Belki de bu yüzden -ki bu benim şahsi ve abartılı görüşüm- şarkılarda, biraz biraz içlerindeki Alman ekolünün (eğer gerçekten varsa) izlerine rastlamak mümkün. Tabi burada yarattığı atmosferden bahsediyorum (şarkılardaki mekanize soğukluk gibi).
Albüme de genel olarak iyi diyebiliriz. Shy Ink gibi güzel bir şarkıyla başlayıp What A Time gibi güzel bir şarkıyla bitiyor. Toplamda 8 şarkı ve 42 dakika biraz kısa gibi ama dinlemeye değer.




He unutmadan yarın (yani 7 Mayıs) İstanbul'da gerçekleşecek güzel konserler:

  • Epic45 // I Create Soundscapes @ Peyote (Nevizade, Beyoğlu)
  • Pantha du Prince @ Babylon (Asmalımescit, Beyoğlu)

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük