Coil - The New Backwards (Threshold House, 2008)



*Başlar*


- Ne istiyorum biliyormusun..

- Hayır. Ayrıca ben sizi tanımıyorum.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Pardon, tanışmışmıydık.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Gerçekten çıkaramadım sizi.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Bir yerden gözüm ısırıyor ama çıkaramıyorum.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- İyice köşeye sıkıştırdınız beni. Hımm, orta okuldan olabilir mi ?

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Hay allah. Çıkaramıyorum.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Artık cidden sizi çıkaramadığımı itiraf etmeliyim sanırım.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Pardon ama ben sıkılmaya başladım artık ve acelem de var.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- Herneyse sizi iyi günler. Çıkaramadığım için de kusuruma bakmayın.

- Ne istiyorum biliyormusun..

- E haydi söyleyin bari ne istediğinizi, her kimseniz artık. Merak ediyorum, ne istiyorsunuz ?

- Bende bilmiyorum..

- İyi günler.

- Size de..


*Biter*






Coil - The New Backwards (Threshold House, 2008)

Tracklist:


1 Careful What You Wish For 9:06
2 AYOR 7:40
3 Nature Is A Language 8:00
4 Fire Of The Green Dragon 7:54
5 Algerian Basses 5:02
6 Copacaballa 6:50
7 Paint Me As A Dead Soul 6:31
8 Backwards 5:22
9 Princess Margaret's Man In The D'jamalfna 8:45




1 Kişi Yaladı :

air guitarist | 3 Mayıs 2010 17:04

heheh.. harika diyalog..

Yorum Gönder

.

.

Öpücük