Ben Frost - Steel Wound (2007)


..önce, yerdeki sulu çamuru sürdüm yüzüme. Sonra karnıma ve sırtıma. Su üzerinde ki yansımama da baktım usulca. Sessizdi. Sessizliğin içinde ki inilti gibiydim.. Yavaşça süzülüyordu çamur bedenimden ve açık renkli tenimle yine baş başaydım.

İfadesizliğime baktım tekrar, tekrar. O kadar güzeldi ki.. Güneş bile ıslatmıyordu boğazımda ki düğümlenmeyi, lavlar bile buz oluyordu nedensizliğim de. Ve sesler hiç durmadan yükseliyordu istediği yerden yine.. Durma ! Hadi bir şeyler yap olduğun yerde. Sal kendini seslerin içine ve çarp bütün düşlerini bir kutunun içine. Sen, sen değilsin artık.. Tabii ben de yokum !

Masanın üzerinde duran elin kadar durağan ve naif, koltuk üzerinde ki ağırlığın kadar yırtıcı, ıslak yüzünü sildiğin havlu sonrası kadar berrak ve duru.
Anladın sen onu..



Ben Frost - Steel Wound (2007)
Label: Room40
Tracklisting:
1 .011: Swarm... (4:00)
2 .014: ...I Lay My Ear To Furious Latin (9:12)
3 .018: You, Me And The End Of Everything (10:36)Vocals - Sarah-Jane Wentzki
4 .028: Steel Wound (9:21)
5 .038: Last Exit To Brooklyn (6:53)
6 .049: And I Watched You Breathe (7:16)


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük