Ychorus Vol.38


onca yol yaptım, neler dinledim neler.. bi cigabaytlık yüce mp3 çalayırım'ın içinde az uz birşeyler vardı, döndüm dolaştım.. alanya'da dinlediklerimi buraya koyamıyorum: kardeş türküler, ahmet kaya'lar, rembetika'lar, meyhane şarkıları.. lakin on tane şarkı buldum buralarda.. belki seversiniz siz de, giz yol yaparken neler varmış zihninde, kimlerin kelamları, kimlerin müzikleri, masalları.. görürsünüz.. buyrun bakalım bu sefer, yol toplaması'na.. güzel şarkılar sizde, dostluklar bende kalsın. olmaz mı?

01. Justin Adams - Sanakubay
02. The Black Keys - The Wicked Messenger [Dylan Cover]
03. Yeasayer - Sunrise
04. Sigur Ros - Hljomalind
05. Cocorosie - Good Friday
06. Antony and the Johnsons - For Today I Am A Boy
07. Charlotte Gainsbourg & Calexico - Just Like A Woman [Dylan Cover]
08. Willie Nelson & Calexico - Señor (Tales Of Yankee Power) [Dylan Cover]
09. Patti Smith - Land
10. Bob Dylan - Blowin' in the Wind

Download Mediafire: Ychorus Vol.38


*açıkçası evet.. Dylan'ın yüreğime kaçtığını itiraf etmeliyim..

3 Kişi Yaladı :

Shifty | 28 Temmuz 2008 12:21

Yolda'yı görmek pek hoş bir detay oldu benim için, her ne kadar bir aydır bitirememiş olsamda.Sanırım perşembe gün başlayacak yol macerama saklıyorum geri kalanını bu playlist eşliğinde :) Teşekkür ediyorum.

bahadır | 29 Temmuz 2008 13:07

Çok güzel seçimler. Yüreğine sağlık.

giz* | 29 Temmuz 2008 15:03

ben teşekkür ederim efem..
çok iyi geliyor yoldayken yolda :) ben de baya yol yaptım güney sahillerinde, o sırada yanımdaydı kendisi.. bazen direnci kaybediyor insan, derken amaan diyorsun, kerouac gibi bi adam duruyor önünde :)

umarım beğenirsiniz, pek sağolun :)

Yorum Gönder

.

.

Öpücük