Pequena Fiera! - 12 Songs With No Words And A Toy Piano




İspanya'dan Experimental, Pop havalı bir projedir "Pequena Fiera!". Albüm başladığı anda akla ilk gelen isim "Sigur Ros" oluyor.. Experimental, Pop, Folk türlerine yer veren İspanya bağımlı "Error! Lo-Fi Recordings" sahipleri iyice el üstünde tutulası insanlar. Zaman içinde bolca yer vermeyi planlıyorum. Genelde İspanya, Fransa çıkışlı projeler olucak bunlar..
Albüm başladığı gibi biten, doğru dürüst anlam veremediğiniz rüyasal, hayalsel boşluklara gebe oluyor. Düşüncesizliğe yol aldırırken, tekrarını istetiyor. Geçen sene çıktı. İndirin bence..

Ne dinlerimde severim ben bunu köşesi: Sigur Ros, I Create Soundscapes, Jeffery Butzer, Twink



2 Kişi Yaladı :

Adsız | 30 Ağustos 2008 23:24

radyonun sunduğu nimetlerden biri.öküzlük bende tolga yazmış ve ben indirmemişim.kusura bakma tolga.saol tolga.

Adsız | 15 Eylül 2008 04:18

Son zamanlarda dikkatimi en çok çeken projelerden biri. Ne olduğuna anlam veremiyorum ama dinlemek istiyorum, dinledikçe daha da dinlemek istiyorum; her seferinde böyle devam ediyor.

*Ayrıca çok teşekkürler, burası olmasa bu albümü bulma ihtimalim çok düşüktü. İyi çalışmalar.

Yorum Gönder

.

.

Öpücük