Duy-uru 4


Cidden çok tetiklediler nefsimi.. Elbette bende istiyordum ama, bu konudaki bilgilerim gayet kısa ve özdü. Yakında.. yakında.. ne kadar yakın olduğunu kestermediğim bir yakınlıkta, artık Ychorus'un elle tutulur bir hale getireceğiiz!

Nasıl yaahu ? ; Şöyle ki.. Ychorus adı altında bir Fanzin olayına gönül vermiş bulunmaktayız. Nicedir beynimde olan bu oluşumu ertelemekten beertaraf olan içimi tetikleyen, destekleyen ve sonuna kadar bizimle beraber yol almak istediğinide zarif sözlerle belirten Bok Kültürü Fanzin'in şafak sayan sahibesi Eran beyler ve HMPF!, Cloud Strategy, Temiz No Miracle Here, F-91W Records, Jack In The Box gibi projelerin üyesi Kutay beylere, bol siyah-beyazlı sevgilerimi göndermek istiyorum bu yolla..

Kaç kişi yapıcaksınız ki bu olayı; Bu konudaki toplantılar yada benzeri şeyleri yapmamakla beraber, anlık durumlara inanan kitleye dahil olan bir düşünceyle devam ettiriyorum projeye.. Blog yazarlarımız sağolasunlar, her zaman ki gibi bana katlanıcaklarını düşünüyorum bu projeye : ) Bunun dışında.. Yazıyı okurken, "Bu güzel oluşuma bende destek olmak istiyorum, bende yazı yazmak istiyorum, bende bir şeyler karalamak istiyorum, bende dokunmak istiyorum, bende dağıtımda yardımcı olmak istiyorum, bende dağıtmak istiyorum, bende paylaşmak istiyorum, bende muhabbet etmek, bende tanışmak istiyorum, bende öpmek, bende koklamak, bende ağlamak, bende sizlerle yol almak istiyorum" gibi düşüncelere dalıp giderken, yüzünde istem dışı gülümseme oluşan insanları ve kendisinin dostlarını! merakla bana ulaşmalarını beklemekten başka yapıcağımız işler elbet var.. ama sizler olmadan yol almanında ani bir azmi yok cidden. Bana, gevende@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.. ister mail atın, ister msn sillesine ekleyin.. yeter ki bir şekilde iletişime geçin lütfen..

F - 91W Records'dan Kutay'ında şöyle bir fikri oluştu o an itibariyle; Her sayida birer CD ayarlar, okurlara hediye ederiz! Haarika bir fikir olduğunu sanırım benim gibi herkes düşünmektedir şu an.

Haaydi.. Butona basalım bir an önce. Nice duygu yüklü anların oluştuğunu hep birlikte görmek adına. Mutlulukla..


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük