Sinus Buds & Kuz.B - Incommensurables (2010)


Terliklerimi giymediğim bir günün sabahıydı. Sessiz ve derinden.. Yankılanıyordu içime oturan hissizlik ve uyuşturuyordu tüm bedenimi, varsızlığıyla.. Seni, sen yapandı içim de oturan hissizlik ve gelip geçen bütün düşlerimin kayıtlsızlığıyla, baş başaydım.. Gittiğin tüm kapıları yerinden çıkardım. Kökledim bütün hayal evlerimi, nedenlerimi, nedensizliğimi, sensizliğimi ve yarattığın bütün kağıttan gemilerimi.. Suya bıraktım.. ama bu sefer üstüne değil, altına almıştı(n) tüm akışkanlığını.

O'na göre.. sana göre değilmiydim ? Öyleydim aslında, öyleydim..





Sinus Buds & Kuz.B - Incommensurables (2010)


1 100219_02 4:47
2 100219_04 1:32
3 Tu Attends #2 1:45
4 Collapse-Woodsman 8:47
5 Collapsing Waste Cut-Up 6:57

download limit has expired / limit doldu


39 İndirmelik Linkolink / Limited Download Link 39

0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük