Tearwave - Tearwave (Projekt, 2007)



Tesadüfen keşfettiğim 2007 döneminden bir oluşum da, orta yaşlarını yaşayan, 4 kişilik, New York'lu Atmospheric tabanlı Dream Pop, Shoegaze projesi Tearwave idi. Lotus Flower adlı bestelerine çektikleri klip, belli bir kesimin dikkatini çektiği gibi, benim de dikkatimi çekmiş ve uzun bir süre albümlerini aramış ama bulamamıştım. Sonrasın de, eski yazarlarımızdan, İzmir'in gülü Ahmet beylerce bu mahrum durumuma el konulmuş ve mutluluk payidarı olabilmiştim.

Albüm öyle olağanüstü ya da yenilikçi felan değilse de, arşiviniz de bulunması, arada el altından dinlenilmesi gerektiğini düşünebiliyorum mesela. Bol eko, reverb, delay.. Atmospheric olmak için kastıkça kasıp, ortaya güzel bir kayıt tekniği ve sound çıkabilmiş. Ychorus tarihin de bu albüme ve gruba bir türlü yer vermediğim için kendime şaşıyor, şarkıların bir birine benzer oluşunu kafaya pek tatkmadan tadını çıkarmanızı öneriyor, reçel yediğim zaman midemi çok kaynattığını ve her seferin de bir daha yemiyeceğim diye düşündüğüm halde, mecburiyetten ve yoksunluktan arada bir yediğimi itiraf etmek istiyorum. Bir yeriniz şişmesin, siz de yiyin, siz de kaynaşın, hep bir ağızdan sözleşip, dinleşin bari.. Bu arada, Autumn's Grey Solace ve Love Sprials Downwards sevenlerce tüketilirken, daha bir haz alınabilir. Hatta, en soft haliyle bir Goth havası bile sezilebilir. Shoegaze, Dream Pop'ın anası sayılır sonuçta Goth.

Evet, tekrardan bir şeyler yazmaya başladım..



Tearwave - Tearwave (Projekt, 2007)


1 Lotus Flower 5:05
2 Emotional Cocoon 5:01
3 Trial By Fire 4:58
4 Melinda 4:52
5 Lady Aurora 4:46
6 Dream Bliss 4:29
7 Crimson Interlude 1:32
8 Crimson Water Cleanses The Soul 5:35
9 Pointless Savior 4:02
10 Nightingale 5:09


Bass, Mixed By - Joe Villella
Drums, Percussion - John Stephanski
Guitar, Keyboards, Producer, Recorded By, Mastered By, Mixed By - Doug White
Mixed By - Jeff Kandefer , Rand Bellavia
Vocals - Jennifer Manganiello


0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük