Ychorus Volume 52



















En son Ychorus Volume serisininden 50. ve 51.yi aynı anda basmış, bol seçenek sunmuştum yeni kapılar için.. Umarım iyi keşifler yapanlar olmuştur. Bize yada bana Ychorus'dan keşiflerini ileten yada mesajlayan hatta yorum gibi şeyler atan pek olmadığı için bilemiyor ama yinede hiç bilmediğim ve tanımadığım insanlara yol gösteren olmaktan kıvanç duyuyorum (Harbiden, kıvanç ne biçim bir kelime aslında. Yıllardır tam anlamını bilemiyoruz bence). Kafama göre seçtim yine bazı kayıtları. Ben güzel olduğunu düşündüğüm için buraya koydum ki siz de güzel olduğunu düşünebilirsiniz hani.. Ayrıca şu üstte görmüş olduğunuz teyze bizzat anannem olur ve gözündekilerde 3 boyutlu gözlükler dediğimiz 3D olayındandır. Gayet çılgın bir anannem olduğunu söyler yakın çevrem. Pentagram tişörtüyle tarlaya çalışmaya gider. Her an evinde kuru kafalı tişörtlerle iş işlerken görülebilir, görüldüğünde anında kaçılmalıdır. Yok şakaydı, kaçmayın.

Alttaki düşüncelivari duran kızcağızda 2007 Ağustos / Barışarock festivalinde habersizce çekildiğini düşündüğüm, biricikvari yazarımız "giz" hanımlardır.. Toplamayı indirdiğinizde içinde 2 farklı Ychorus Vol. 52 kapağı daha çıkıcak, birinde benimde bir görüntüm yer alıcaktır. Bu arada toplama kapaklarında benimde çektiğim bir foto olsun, hatta dur ya en güzeli ben olayım direk kapakta diyorsanız bana fotoğrafvari şeyleriniz atabilirsiniz. Adresim aynısı, marketin karşısı : ychorus@windowslive.com





Ariel Pink's Haunted Graffiti - Cant Heart My Eyes

Psychic TV - United

Henry Gale - The Constant

Flow - Zoophilia

Microfilm - The Night Of J&B

Thee Headcoatees - Have Love Will Travel

Benni Hemm Hemm - Sól á Heyhóla

Squarepusher - Circlewave 2

Tara Fuki - Majli

Muslimgauze - Azzazin

Pacific UV - Ljiv

Sol Seppy - 1 2

Stereolab - Nothing To Do With Me

Aidan John Moffat - I Will Walk

A Drive By - Nothing Left To Say

A Sleeping Theory - Today's Wasted Hours

Stereolab - Tone Burst (Country)

Mijo Feo - Waltz






0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük