Ychorus Vol. 47


























Ohooo.. En son ne zaman Ychorus Volume serisini devam ettirdim bilemiyorum. Neden bu kadar kocaman aralar verdirdim kendime. Kendim bile bilemiyorum. Herşeyler elbet yolunda gitmiyor sık sık. Ama kendimizden de ödün vermemiz gerektiğini biliyoruz bazı bazı.. Kafamın istediği gibi bir toplama yine altımızda. Öpücük.


Joaquin Phoneix - I Walk The Line

İkinci Kuşak - Geçmişler

Trembling Blue Stars - Little Gunshots

Natacha Atlas - Gafsa

Ron Sexsmith - Gold In Them Hills (Remix featuring Chris Martin)

Hood - The Rain Never Tires

The Anomoanon - One That Gone Away

Arunas Mark - Quicsans Introduction

Cocteau Twins - Circling Girl (Orginal Mix)

Elizabeth Fraser V&A Exhibit - Elizabeth Fraser V&A Exhibit

Elizabeth Fraser & Bathers - The Dutch Venus

Hammerdrum - Ambient Piano Part III

Howard Hello - Television

Kilowatthours - Welcome To Orlando

Kuukoka - Light From The Roadside

Night Friends - October

Sebadoh - Soul And Fire (Acoustic Demo)

Svenfn-G-Englar - Live Exc No 1

Tigers Can Bite You - Taking And Running Away

The Fauns - Lovestruck Demo

Muffyny - toSmile

Cocteau Twins with Mark Clifford - Wax And Wane (Live)

Erdem Küçüksaraç - Yemen Türküsü (Cover)



0 Kişi Yaladı :

Yorum Gönder

.

.

Öpücük